fucketifuckfuck!

Hmm.. Just nu undrar jag om det verkligen är så bra som jag trodde att sluta med min medicin. Det kändes bra då för att ajg verkligen trodde att jag inte behöver den mer. Har jag kanske fel? Är väll ca en vecka sedan jag sluta med den men nu börjar jag känna mig nere igen. är det för att jag har slutat med medicinen eller är det bara en nere period? Jag har inte umgåtts speciellt mycket med folk, inget alls om man inte räknar med min far på jobbet eller nu när jag sitter i mina föräldrars hus med syskonen lite överallt. Jagkänner mig trött, orkeslös och vet inte vad jag håller på med riktigt. Kan det vara för att jag är orolig inför tågluffen eller är jag orolig för efter tågluffen? Jag har just nu ingen koll på min framtid, ajg vet inte vad jag ska göra med min framtid jag orkar inte med min framtid. Varför ska det vara så jäfla svårt? Jag önska att ajg kunde åtminstone veta lite vad jag vill göra. Det ända som jag har kommit fram till är att jag inte vill göra det jag håller påmed nu! jag vill leva oc jag vet inte om jagkan kalla det här för att leva.
Jag kommer alltid tillbaka till att om jag skaffar en kille så kommer allt blir bra men jag är inte så dum som tror på det helt och hållet. Jag har lust att bara lämna sverige och göra ngt annat.
Jag kollar runt på siter om att jobba utomlands men det är ju så jäfla dyrt! och är det ngt jag inte har gott om så är det pengar!

Jag vet inte vad ajg ska göra! Jag känner mig så nere och hängig, har inte lust med ngt, orkar inget!

fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0