Sämst

Kan inte hålla mig till att ligga under 1284kcal per dag! Sjuuukt irriterande! Jag kan det om jag inte är på värdshuset och mina föräldrar inte köper pizza, men på värdshuset är det helt jäfla omöjligt för mig! Längtar tills jag kommer därifrån, inte för att det kanske blir bättre, men bara allt! Det ska bli skönt att komma ifrån föräldrarna, jag pallar verkligen inte att bo så nära de! Känns helt omöjligt för mig, mår bara dåligt. De ger mig dåligt samvete på ngt sätt. Min mor har gått in i väggen så om man inte hjälper henne så är men het enkelt dum. Men om det får mig att må dåligt är det verkligen okej då?
jag vet inte riktigt, jag pallar inte. Jag är så feg och at som inte orkar ta kontakt med folk. Känns också som att jag inte har ngn här som ajg kan vara med! Är de verkligen mina vänner om det hela tiden är jag som pullar i att vi ska ses?

Kommentarer
Postat av: Twiggy

Hoppas att det blir bättre:/

2010-09-23 @ 14:10:55
URL: http://www.metrobloggen.se/twiggy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0