bättre.

Jag bestämde mig igår för att inte åka på tågluffen utan åka tillbaks till gbg igen. Redan efter att jag hade bestämt mig kändes det mycket bättre! Ingen panik eller ångest idag och mindre illamående! För illamåendet har inte gått bort helt riktigt än. Igår när jag gick och la mig så mådde ajg såpass illa att jag satte mig vid toaletten och körde fingrarna i halsen, inget jag brukar göra. Det som oroar mig dock är att det kom upp blod! Jag har sökt på internet och ringt vårdsupplysningen (1177) och de sa samma sak båda två, att jag antagligen har ngn sorts magkatarr pga all stress och så. Great. Deras tips var att äta snällare och dra ned på alkohol och rökning. Bara ajg mår bättre så blir jag glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0