Lättja

Har inte orkat skriva ngt på länge nu. Inte mycket att berätta. Var i Umeå hos en kompis i helgen och flyttar tillbaka till Gbg imon. Två ganska chilla saker. Inte lika chill dock att jag flyttar tillbaka till morföräldrarna och jobbar donken, men va fan liksom! Just nu känns det som ett mycket bättre alternativ än att sitta här ute och ruttna!

Jag har försökt att hålla mig under 1400kcal per dag, vissa dagar går bra andra inte lika.

Till Anonym: Kan lägga ut lite om vad jag har ätit. Dock otroligt dålig mat och det stämmer sådär. Vet tex inte hur mycket en portion med ngt väger så det är lite plus och lite minus här och var. Lägger ut Oktober.

1 oktober
1 donut 192kcal
1 yalla 228kcal
1 tallrik spagetti och quornfärs ca 240kcal
1 wasa sanwich 170kcal
total:+926kcal O
Var stressad hela dan över att inte hinna med flyget till UmÄ, så då blev det mindre.
2 oktober
1 port. spagetti och quornfärs ca 240kcal
1 donken bröd med dressing och sallad ca 150kcal
1 pizza a la UmÄ (typ barnpizza) ca720kcal
ca 100g chips 540kcal
en hel del alkohol
total: +1657kcal X
Jag vet inte riktigt om det stämmer. Har för mig att jag åt mer men kommer inte ihåg...
3 oktober
4st skogaholms mackor med ost och smör ca 790kcal
2 portioner med wook och nudlar ca 470kcal
chips ca 540kcal
total: 1692kcal X
Bakis dag. Vi låg bara i soffan och köka onyttigt och kolla på film.
4 oktober
1 egen ihopplockad sallad från ICA ca 320kcal
1 donken bröd med dressing och sallad ca 150kcal
1 kanelbulle ca 160kcal (Kanelbullensdag <3)
total: +1165kcal O
Jag mådde sjukt illa efter salladen och bullen och det höll i sig tills jag kom till arlanda och vart hungrig och då vart det donken.
5 oktober
1.5 port spinatlasagne ca 510kcal
3 mackor med ost ca 620kcal
2 cola på flaska ca 302kcal
total: +1429kcal O
helt okej dag. höll mig borta från bullar och shit.
6 oktober
1 tallrik med allbran, mjölk och socker. ca 430kcal
1 port med spinatlasagne ca 340kcal
1 coca cola ca 150kcal
total: ca 928kcal O
7 oktober (idag)
1 tallrik med allbran, mjölk och socker. ca 430kcal
2 skålar svampsoppa ca 208kcal
4 pannkakor m socker ca 520kcal
1 cola ca 150kcal
1 påse popcorn m smörsmak ca 355kcal
total 1894kcal X
Pannkaks jäflar! 

Så det är ju helt olika varje dag! Sen har jag inte tränat ngt alls sen en eller två veckor tillbaka >.< Har ju gymkort i gbg så får se om jag kan ta mig i kragen och gå dit!
Maten lägger jag ofta till lite extra och sen fårman räkna med att mina portioner och databasens portioner inte är lika stora! Jag kan verkligen rekomendera Shape up! appen för iPhone! Den är enkel att använda och deras mat databas är stor! Dessutom kan man lägga in om man har tränat och den drar av på kcalen för dagen.

Anonym, jag hoppas att du tycker det är lite kul att läsa iaf. Jag blir bara irriterad över att jag inte kan hålla mig borta från allt....


Kommentarer
Postat av: danni

bor du i gbg? :)

2010-10-08 @ 07:49:09
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0