dagens.

vart inte så jätte bra idag då jag sov så länge att jag var tvungen att skynda mig för att hinna köpa nytt busskort innan jag var tvungen att åka till jobbet. Det betyder att jag inte han äta ngt till frukost och att jag slänger i mig massa onödig-heter på jobbet..
here goes.

Fukost:
-
Eftermiddag:
en medium pommes ca 330kcal
Rast:
3 "mackor" på bröd, ketchup/senap, lök, sallad, tomat och ost ca 590kcal
middag:
prova nya hamburgaren utan kött och med cheddar ist för emmentaler ost. ca 295kcal
Total:
1215kcal

Jag har inte orkat räkna med kaffe då jag ALDRIG dricker upp mitt kaffe, tar bara ngra klunkar och sen blir det kallt och då vill jag inte ha det mer. jag dricker med andra ord sjukt långsamt! ^^ Sen räknar jag inte cigaretter heller, vet att det är typ 20kcal per st där också, helt sjukt igentligen! Men de har stoppat mig förut från att äta onödigt trams. Idag har bara varit väldigt stressigt och jag har inte haft ngn riktig rast på jobbet, fick en kvart för att arbetsledaren var snäll mot mig!
Har börjat känna mig trött på jobbet redan, inget bra tecken men vad annars ska jag göra just nu liksom! Borde hitta ngt nytt men jag vet inte vad!!!
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väl inga kcal i cigg? o.o

2010-10-21 @ 10:34:01
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0