okej? ej okej...

Skulle ha vart en bra dag om jag inte hade hetset smuldeg nu det sista.... fucketifuckfuck....
Det har vart en ganska bra dag annars dock! Eller ja, snarare en rolig. Har suttit still för det mesta men jag har pysslat och förberett för imorgon då massa konfirmander kommer. Jag ringde vårdcentralen och kolla huyr man gör för att byta upp hit och bad om påfyllning av min medicin som jag är i kris utav! Ska igentligen ha 30mg citalopram men tar just nu bara 20 då mina 10mgare är slut... Varför kan inte jag bli en ordentligare människa!?!?!
Fuck nu börjar det mörkna men jag har ingen lust att ligga i sängen och dra mig för att jag inte kan somna! Det är det mest värdelösa med kontorsjobb! Man kan inte gå och lägga sig tidigt eller somna utan att ligga i 2timmar typ >.< Saknar att kunna däcka i sängen.. Men jag antar att det är en vane sak, det kommer väll hoppas jag! I sommar om inte liksom! ^^
Iaf. Att jag vill gå upp till mig innan det är riktigt mörkt är ju för att jag är så förbaskat mörkrädd! Fattar ni hur modig jag känner mig som bor ENSAM ute på en lägergård mitt ute i ingenstans!! shit liksom... Sure Katten Lisa, rådjuren, älgarna, vildsvinen och grävlingarna finns ju här ute också men ändå! ^^
Dock så är det vackert på morgonen!
Här är uppe vid en sjö/träsk klockan 6.30 vid min morgon promenad
(Kommer aldeles strax då mitt riktiga namn stod i klippet innan >.<)
Vackert, men kallt. Fna får gå imon också!
Jag är dock sjukt orolig för att jag håller på att bli sjuk. Min hals är inte trevlig alltså och jag hostar ibland vilka inte känns som roliga hostningar, utasn sjukhostningar!
well well lets do something else...

Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: ska typ jobba på nån kyrkogård, ta hand om gravar o sånt typ:);)



Kramar

2010-05-06 @ 21:44:23
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0