Twiggy!

Fattar inte riktigt hur man kommenterar på din blogg. Funka inte för mig iaf>.< så svaret kommer här!

Hej!

Jag bor i hammarkullen men ska flytta upp till norrköping om en månad tyvärr:( Jag är dock uppväxt i Mölndal och mina morföräldrar bor fortf där^^ Jag har ju ett gymkort men behöver bli av med det då jag flyttar>.< typiskt! Hehe nej jag är absolut inte super anorektisk, skulle nog inte ens kalla mig anorektisk! Jag är mer deprimerrad med ett inslag av tvångsbantare i mig... Men deprissionen fanns med långt innan jag fick ngt sorts äs!

Du har inte funderat på att söka hjälp? Det finns en akutpsyk på mölndals akuten, krokslätts vårdcentral är bra också! Det är där jag får mina mediciner för att bli stabil. Och Kållereds ungdomsmottagningenär riktigt bra om du vill ha en psyk att prata med! Går du till psyk akut så brukar de hjälpa en med allt, men då är det akut! Jag gick dit när jag precis hade flyttat ned. Hade riktigt jävla ångest, skar mig och mådde skit. Gick dit i panik då jag inte visste vart jag skulle gå! Att ta medicin mot hur man mår är inte så farligt! Jag tar citalopram som dessutom inte är beroende framkallande men den har hjälpt mig! Den är svår i början då man mår sämre först (Den kallas självmords medicinen för att man kan må riktigt dåligt i början!). Men på lång sikt har den fått mig att må mycket bättre!^^ Sen finns det lugnande för stunden som kan hjälpa dig när du mår skitdåligt. Jag fick först Atarax som hjälpte mig i panik situationer i början.

Va inte rädd för att ge dig själv hjälp! Det blir bättre!

Kram!

Kommentarer
Postat av: danni

jag kan ta över ditt gymkort, alternativt köpa det? :D

2010-03-24 @ 13:35:08
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0