Thea

Jag har haft fullt upp det senaste och då menar jag fullt upp! Att jobba på ett sommarlägr är likamed att jobba 24/7... Om maN inte jobbar så umgås man med de andra ledarna eller sover! Så är det. Maten är sådär. Jag vet inte vad jag väger och har inte vetat det sen jag flyttade. Jag är rädd att om jag kollar upp det så kommer jag bli så otroligt besviken! Men en sak som är gött är att det inte finns ngn spinkig ledare i staben!^^ dock så börjar man ju kolla på alla konfirmander ist och de är ju avundsvärt smala :( nu är jag sjuk så det är därför jag har tid till att skriva. Jag har ätit 1mariekex och två glas vatten på 24h och det känns underbart!!! Dock så har jag sovit under hela den tiden så jag har inte kunnat känna ngt^^ ugh orkar inte skriva mer på fånen. Puss

Kommentarer
Postat av: Ebba

Gick inte att kommentera den andra. Men guud vad kul hihi! Han skrev puss FÖRST ju! Helt klart ett tecken!! (tjejanalys igen hehehe!!)



Hoppas du kryar på dig fort!



Sv; ja AB i betyg motsvarar typ MVG. Och med tanke på vilken svår utbildning detta är och hur viktigt terminsbetygen är för "framtiden" så är det en väldigt stor grej, därav all stress och betygshets bland alla... Skönt att en hel termins slit lönade sig iaf! :)



Jag har haft ett underbart sommarlov än så länge! Älskar det och mår väldigt bra nu för tiden! :)

2010-07-02 @ 10:16:39
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hoppas du mår bra, hör av dig nästa gång du kikar in här! pok!

2010-07-28 @ 11:31:02
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0