Pinsamt


Som jag har skrivit till vissa nu (Som angår er alla som jag har skrivit med förut) är att jag skäms över att ajg bara försvann sådär. Jag kände bara att jag inte hade ngt att skriva, ajg bara ville gå i ide och gömma mig tills solen kom tillbaka... Jag hoppas verkligen, nej jag SKA skriva mer nu till våren!
Jag är så träningsugen! Jag vill verkligen träna imon och funderar seriöst på att göra det! Visst jag är nog inte riktigt frisk än men jag vill vill vill verkligen!!! Kanske kan gå dit och göra lite styrka och gå på löpbandet liksom! Måste ju börja ngn gng och varför inte då imon. Får bara inte glömma mina penicillin kapslar! Frågan är väll den om jag vågar också! Min hy ser ju itne rolig ut, kanske den tål lite foundation i ansiktet dock^^

kram och godnatt! Måste nog lägga mig då om jag vill upp tidigt imon! Men Independence Day var länge sedan jag såg >.< så mycket barndom i den filmen!!! ^^

kram

Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Joo, jag har funderat på det. Men det skrämmer mig på något sätt. jag vet inte varför, men det gör bara det.. Och jag vet som sagt inte om jag vill lämna, eller jag vill ju det på ett sätt, men inte på ett annat.. skit knepigt >< <3

2010-01-10 @ 00:21:37
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: borninjune

sv. Underworld är sa jävla bra. Har sett den säkert över 10 ggr.



Jo tack, mar lite bättre. Julen är i alla fall över och det är skönt.

Sitter och pluggar och ska ut och powerwalka senare.



Hur är det med dig?

2010-01-10 @ 13:58:40
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: -

Haha ja :P Det går väl inge vidare med nåt just nu, hur går det själv? :)

kram!

2010-01-10 @ 15:01:37
URL: http://perfectionismyenemy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0