På jobbet


   Sitter på min 15 minuters rast på jobbet. Jag är så jäfla trött!! Tror det kan ha och göra med att jag inte fick sova ordentligt i går natt... eller snarare idag natt... eller vad man säger.. Min mage är uppblåst också.
Mens värk eller koffeinet? vet inte men jobbigt är det!

   Berätta jag att min mobil dog? Orkar inte kolla det så jag tar det igen. Den surra till och sen så fungera den inte mer, kan inte ens sätta på den... Har fått en som tydligen har varit upphittad på jobbet, saknas batteri men vi kan ju kolla om det fungerar :P Annars hade tydligen min chef massa mobiler hemma som jag kunde låna, snällt av honom. Det är verkligen helt stört hur beroende man är av sin mobil, den är min klocka och min kontakt utåt. Visst jag är inte den som använder den jätte mycket. Kan gå flera dagar då det ända jag anväänder den till är som klockan och alarm... Men ändå liksom! Jag har ju ingen hemtelefon så det är ingen som kan få tag på mig precis...

   Vill träna imon men vet inte om det är så smart då jag inte mår så jätte bra precis.. Fan va irriterande, Har. Verkligen. Inte. Råd. Att. Vara. Sjuk. Igen! jag vill jobba! Jag vill få pengar framförallt! :P Ajja får bara tänka framåt mot Billy Talent konserten den femte, får mig alltid att bli lika glad! ^^ Shit måste verkligen ta ut biljetten snart! Glömmer det hela tiden>.< Fan skulle vilja se de i Sthlm också bara för att det är de och att de är så grymma!!

   Maten idag? Som igår, gjorde ju pannkakor som jag käka en del. (Mådde illa efteråt då mina är ganska maffiga:P) och två El Nacho med fullkornsbröd och utan kött då. Sitter och sippar på en ramlösa citrus, om man nu kan säga så  om det. Dä ä najs. Ska nog gå in nu också... Yay! Jobba jobba! :P¨

   kram

Kommentarer
Postat av: latzia

sv: Mmm.. jag vet inte.. har alltid kännts konstigt. Förklarar väl en del saker antar jag..



jaså. det tror jag inte. Din familj älskar väl dig? :)

kram

2010-01-14 @ 23:32:31
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: Raspberry

Svar: Just nu är det mentalt helt okej faktiskt! Får hoppas att det håller i sig tills imorgon =) Har lite feber också men det får gärna gå över.



Hur är det själv?<3

Kram

2010-01-16 @ 03:36:52
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0