jobba, jobba, förkylning, lock för örat>.<



Jag har jobbat första dagen efter att jag har vart ledig och sjuk, gick sådär. Jag kände mig helt borta och visste inte riktigt vad jag skulle göra och ändå har jag bara vart borta i ca 2 veckor! >.<

Maten i går vart ganska bra! ^^ Ngra hemmagjorda pannkakor, två äpple påsar och två el nachos utan kött. En bra början iaf för mig^^ Tråkig nyhet? Jag tror jag börjar bli sjuk igen>.< Är förkyld och då menar jag dunder förkyld! Jag har lite små ont i svalget, lite små ont i huvudet visst. Men jag kände mig riktigt feber yr i går på jobbet... Inte bra jag har inte råd att vara sjuk mer!!! Plus tt jag har fått ett jäfla lock i örat dessutom! Fan om jag har fått en vaxpropp igen! Pallar inte det, tar sån jäfla tid tills hörseln kommer tillbaka då>.<
Jag låg uppe till fem igår >.< Kom hem vid två och gick och la mig och sen flöt bara tiden iväg men inte jag! Vid typ halv fem gav jag upp och bestämde mig för att göra ngt nyttigt istället för att bara ligga så jag plocka in disken och diska det lilla som fanns och sen gjorde jag listor på vad jag behöver, rum för rum såsom en ny bokhylla till vardags rummet eler ett nytt köksbord. Vissa saker kan jag själv fixa men många är ganska sotra grejor känns det som...

Va fan! Jag fattar inte vad mina grannar gör ibland! Ngt som de håller på med ofta är att hammra/knacka i väggen... Jag lovar detta händer nästan dagligen nu förtiden! Vad håller de på med liksom!! >.<

Nä ska ta och göra pannkakor att ta med till jobbet nu... btw, hitta soyadryck 2 för 15 på willys! Check! Den håller ju till November så man kanske ska handla på sig lite :P

kramar

Kommentarer
Postat av: borninjune

Blev inte arg. Ville bara säga att det inte har varit lätt. Don´t worry, I´m not mad!!!



Blev sjukt sugen pa pannkakor nu.

2010-01-14 @ 12:49:09
URL: http://borninjune.blogg.se/
Postat av: borninjune

Jag är likadan. Tror att alla hatar mig.



2010-01-14 @ 13:08:03
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0