flåt


   dåligt skrivande... är halvsjuk och jobbar kvällar... Min mobil är ju död fortf och jag har inte lyckats få tag på ngn ny, vet att min morfar har ju två så jag funderar på att fråga om jag kan låna en av honom^^ Vill leta igenom lägenhen imon efter mina papper på mobilen så att jag kanske kan åka in och skicka den på lagning :P

   Maten går sådär, eller jag ska inte klaga.. Det är väll idag som det är mer sådär då jag åt en stor pf men jag var vrål hungrig och behövde ngt större än bara två el nachos utan kött! Nu mår jag dock lite illa, får skylla mig själv, men ändå...

   Igår vart det två nachos och en skål flingor med banan på, två bananer för att det är yum yum! ^^ och idag vart det samma flingor med två yum yum bananer (Ha ingen rädsla för frukt och grönsaker! They're your friends!!! :P) två nachos och en stor pf. Tog dipsåser också men åt inte lika mycket som jag brukar av de! ^^^Progress! Något som jag är stolt över är att jag har inte druckit ngn sorts läsk sen jag börja jobba! Bara vatten och apelsin juice!! ^^ fan va nice:P

   oj nu måste jag inte.

   puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0