Nuså!


   hahaha äntligen så får jag sitta vid en dator ensam och skriva lite! ^^ Var länge sedan sist. Har rast på jobbet och är typ hög på koffein just nu!

   men skit i det skulle berätta om min helg! Jag skrev ju häromdan att jag åt pizza mitt i natten och brydde mig inte... Just då sket jag i allt och på ett sätt brdde mig inte men det är väll klart att jag gör dock! När man får den där bullen i halsen av att ha ätit för mycket, vågen står lite högre upp än vad den skall liksom.. Men ändå, hade en skitbra kväll i lördags! Vi var 6 brudar hemma hos mig och drack vin, en drog lite tidigare för att hon skulle ut men resten stanna. Vi pratade allmän skit och hade kul! Fast roligaste måste ha vart när vi körde sanning eller konka på Mis iPhone och bara körde konka! Hahaha De slickades honung av folks magar, smiskades rumpor, strippning och tre persons hångel! ^^ Hahaha Har spelat in när jag strippa och när vi i slutet innan vi skulle in till stan sjöng med i låtar. Behöver jag säga att det låter förjäfligt? ^^

   Valentines day... Haha vart ska jag börja! Mi stannade över natten på min lilla brudfest och kom på idéen att vi båda är ju singlar så då kan vi ju ha middag ihop! Fine tänkte jag även fast jag kände att jag inte riktigt har råd med det... (Blir oftast jag i slutändan som får pröjsa det mesta liksom... börjar bli lite trött på det...)  Bestämde oss för att köra på en thai gryta så vi åkte till ICA och handla. När vi kom hem körde vi på med vin (Mitt såklart..) och började med maten senare. Mi har matproblem så det blir ju så fettsnålt som möjligt liksom... Grejen är ju den att i thai mat så har man ju i chili, men vi hitta ingen chili så vi tog Piri Piri istället.. Jag hacka den och löken och såklart ska ju löken komma in i ögonen. Men sen så började jag gnugga mig i ögonen efter att jag hade skärt piri pirin... Ingen bra idée... Först kändesa det bara lite men det tilltog ganska snabbt. Tillslut kändes det som att det brann i ena ögat! Jag ka inte beskriva den smärtan jag kände! Jag trodde jag skulle bli blind! Värsta var att det sedan spred sig till andra öga och ut över ansiktet! Mitt ansikte brann! Mi ringde sjukupplysning och de sa vad vi skulle göra. Vid det här laget tjöt jag av smärta och grät som ett barn! Verkligen obeskrivlig smärta! Jag skulle skölja ögonen med ljummet vatten och det blev efter tjugi minuter cirka, bättre. Sen fick jag lägga en kall handduk över ansiktet och ligga ned lite. Det brände fortf men inte så som det hade gjort innan. Behöver jag säga att jag inte var lika pepp på att äta sen?
   Iaf så tvinga mi mig at äta lite.. åt för mycket bröd men klarade inte av thaigrytan... Det roliga är att när jag inte äter så blir hon typ sur! Det är för att hon har problem med att äta mer än andra... lite jobbigt...

   Kvällen fortskred och inget exciting hända la mer^^ Jag var så trött efter pir pirin så jag gick och la mig lite tidigare-...
   Dagen efter när jag skulle på toa (Har fortf så jäääfla ont när jag kissar! Har säkert en urinvägsinfektin i gen!) Så såg jag att min toa borste såg inte så fräsch ut. Jag lyfte upp den och såg att det var spya och nudlar fast på den! Ganska vidirig!!! Dessutom så har jag sett fläckar på min handduk som ser ut och luktar spy plus att i min toa så har jag en doft mojs som det var spy på. Mi har proble med att spy, det vet jag. Så jag konfrontera henne dagen innan men hon blåneka att hon inte hade gjort det! Hon sa att hon inte gör sådant hos andra. Fine jag tänkte inte tvinga mer så jag släppte det! Samma sak när jag hitta toaborsten så ignorera jag det och slängde den bara efter att hon hade gått. Jag blir lite ledsen att hon ljuger mig rakt upp i ansiktet om det men jag förstår samtidigt hur det är... Jag spyr inte men jag ljuger nog en del om min mat! Men men...

   Gud jag är fortf verkligen höööög på koffeinet! Mitt huvud snurrar och jag känner mig inte riktigt kry. Men va fan det funkar! :P Har fem minuter kvar av min rast nu och har fått i mig en stor zero... känns bra att jag inte äter ngt! Har redan tryckt i mig två toast och en brownie... Får ta och köpa keso imon att ha istället... Den är slut nämligen! Sen så måste jag fixa gymkort också så att jag kan komma igång med träningen också!!! Välldigt viktigt!

Kommentarer
Postat av: c

du har kanske inte lust att ta en promenad någongång ? (A)

2010-02-22 @ 14:22:52
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0