Jag vet inte vad jag ska skriva


Men jag vill så gärna skriva ngt! Hatar när man har ngt påtungan mendet kommer inte ut!

Sitter vid min dator för en gångskull så ni får ursäkta min mellanslags tangent! ^^

2d6slcl


Är iaf hemma hos farmor och farfar, lite jobbigt på ett sätt då de inte är lika lätta att prata med som medmormor och morfar... Farmor är så tyst och farfar ligger mest och sover liksom... Klockan 15.45 dock bär bussen, eller busen som farmor säger ^^, av mot Norpan! Ska faktiskt bli lite kul att träffa lite folk. Bara Jo idag, men imon blir det två till bla E från i somras! ^^

Kanske ska träffa killen som jag hade filmkväll med förr förra veckan på söndag, ni vet när jag fick mens och allt det. Ska bli mysigt ;P Dock har jag börjat nojja rejält över mina tuttar... Det känns som att de hänger mer för varje dag som går! Jag vill verkligen inte ha häng pattar!!! Men det tycks ju gå i släkten :/

Just det, jag ångrar verkligen rejält att ajg raka av allt hår på kullen där nere.. Ser ju ut som en tioåring!!! Plus att jag har ärr som är som små fläckar lite här och var... Antagligen från finnar och innåtväxta hårstrån... jag blev ju inte precis vackrare där nere pga att ajg tog bort håret! Nä, jag vill ha tillbaks min lilla gräsmatta! Lite hår ska det allt vara.

Jag vill vinna pengar... Femtiotusen i månaden i femtioår skulle ju inte vara pjåkigt! Fan va nice det skulle vara!Skatte fritt dessutom! Att ha över 500 000 i inkomst per år istället för cirka 150 000 per år liksom! Vilket skillnad det skulle göra! Vissa har tur de...
Jag har just nu ca 3.500 kronor kvar den här månaden... Kul liksom.. Men så är ju jag välldigt bra på att slösa bort pengar på små saker som en kopp te på vägen till jobbet och filmer, som är min stora last! Går la åt över femhundra per månad till filmer... Det är ngr astycken!
Hahah fan kom helt plötsligt på att min kompis fortf har mina filmer hos sig! Mina favoriter liksom och de skulle jag gärna vilja ha tillbaka! Har inte hört från henne ju på ca två månader. Har skickat mess men hon svarar inte på de..

well well... ska väll ta och bege mig upp för lax som farmor har lagat... Om jag gissar rätt så kommer det inte bli världens bästa precis ;P Men pannkakor kan hon göra!!! ^^

kram

Kommentarer
Postat av: prinsen

Varför laddar du inte ner filmer ist? :p

2010-02-10 @ 09:18:43
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0