plump

Jag könner mig som en plump,en blubb och allt annat i mellan... svullen som fan och plufsig... men har börjat käka mängder av grönsaker och dip ist för annat onyttigt ;) har köpt soppa till att äta på lunch rasterna på jobbet. när jag får igång lägenheten får jag se till att lagra mat i frysen att ta med mig också! ;) införskaffade mig också äntligen RC idag! 3oo spänn sved en del men hoppas att jag kan komma ned i matkostnader ist ;)
gaaah orkarinte skriva ngt... R har börjat messa till mig igen och är verkligen på om att vi ska träffas! Nu börjar jag bli lite nojjig över hur han ser ut! De bilder jag har sett så har han ju vart söt iaf! men jag är lite nojjig över att han nu är fet och äcklig! Ja vet, det är väldigt utseende fixerat av mig men jag är bara attraherad till smala killar!Sorry can't help it!
natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0