"Take me on the floor"

Var ute och gick. Vet inte hur länge...
men det var skönt iaf^^
Jag kanske inte går i rast tempo plus att jag har väll rökt ett antal cigg men det var skönt att bara komma ut och gå och drömma fritt i takt till musiken! ^^
Har väll inte gjort så mycet sen jag skrev sist förutom att jag har vart ute och gått i en timme eller två och färgat håret brunt. Det blev bra för en gngs skull också^^ Oftast när jag har förjat håret mörkt efter att ha vart ljus så tycker jag det är sådär men hittills så är det gott. Har dock inte sett det i torkat tillstånd i solljus men hoppas på att det blir bra^^
Magen är fortf svullen sen pannkakorna, visst det har bara gått fyra timmar men ändå skönt och oskönt på samma gång. Bittersweet.
Nu ska jag ta och fortsätta läsa och imon ska jag jobba... Inget jag ser fram emot precis just nu. Vill hellre åka in till stan och köpa lite saker till min tågluff i Oktober. Behöver en bra väska att packa i, ett par bra skor att gå i och lite almänt smått och gott. Ska köpa en fjällräven rygga som jag kan ha värdesaker i och som jag kan gå runt i när jag är i de olika städerna när jag inte vill ha med mig all packning.
btw. Är det ngn som vet hur man gör så att texterna inte sitter ihop utan att man behöver skriva in koder och så? Det går mig på nerverna att det inte ens blir ngra enterslag ibland!!! >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0