"Lets see how far we've come"

Var inne i stan nyss, är fortf påväg hem. Har införskaffat en rygga och en sovsäck inför tågluffen. Gick på 4000 vilket kändes riktigt rejält i magen! Detta innebär att jag har bara 15.000 kr kvar till trippen och jag behöver möjligtvis ett par skor och köpa tågbiljetten.., fuuuuu! Ajja, får se det som att jag har investerat i ngt som ska hålla länge och som jag kommer använda i flera år. Men fortf, det känns... Hmm får nog se till att önska mig pengar till födelsedan plus en kamera. (Skulle verkligen vara toppen att ha med sig en bra kamera på luffen!) Wellwell

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh, kommer säkert bli sjukt kul på tågluffen :D Vad har du planerat hitils?? :D

2010-08-28 @ 07:51:36
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0