Borta bra men hemma bäst?

Jag har inte skrivit på evigheter, har vart ganska isolerad ute på gården. Knappt så att jag ens har kollat min Facebook... Jag har mått hyfsat bra med tanke på hur lite mitt psyke brukar tåla... Hinner inte skriva så mycket just nu men en liten lista: Jag har gått upp i vikt. (vilket jag inte trodde...) Jag har börjat röka. Jag har blivit rådissad av en kille och det vart inte precis en bra timing... Sen så har jag blivit lite smått förtjust i en tysk. Har gått ned en hel del på en vecka efter lägret. Har spontan ringt kompisar. (stort för mig!) Bestämt mig för att tågluffa i Europa. Mer kan jag inte komma på nu men får uppdater mer! Kram

Kommentarer
Postat av: ella

Börjat röka är inte bra.. Puss!

2010-08-23 @ 09:27:24
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: Ebba

ååååh gud vad länge sedan det var!



Tågluffa, fy fan vad kul! Har en bekant som luffat runt i en månad, inte träffat henne än men det verkar som att hon hade det superbra och tyckte att det var en upplevelse! Ska du åka ensam eller med någon kompis? :)



Jag har läst en sommarkurs i 5 v, tenta nu på onsdag. Sedan börjar juridiken nästa v måndag!



Jag hoppas att du mår bra! ta hand om dig, puss!!

2010-08-23 @ 11:32:39
URL: http://srecanosmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0