ytterligare en dag går förbi mig,vinkar på avstånd och ler....


Jag har inte gjort så vidare mycket idag... Har vart bakis somfan och mått sådär. Vat inne i stan dock, kollade efter nya Billy Talent skivan, utan framgång dock, och kollade på höstskor. Hittade dock inget förmig... Var dessutom stressad över att de höll på att stänga>.<
Skulleha träffat tjejen som jag inte hade träffat på ett år, men hon hade återigen glömt avdet. Dock sågjorde det ingetdå jag kände att jag gärna bara skulle vilja sitta hemma ochtadet lugnt, ngt somgjorde så att ajg hetsa 200g ost, Men jagär inte bitter!>.< Införskaffa docknär jag var på ICA idag en ny salladsbok! Ska försöka göra ngn av salladerna där i! Hitta ett recpet i den hälsomsamma delen på en kikärts- och tomat sallad som jag vill testa!! ^^ Varkade inget svårt ochgott! Ska till Willys innan jobbet och köpa in sakerna till det imon! ^^ Eller så kanske jag hinner det mellan tandläkaren och psyk. Ajja, barajag får det inhandlat så!
På ICA idag köpte jag fler varmakoppen, ngn annansorts påssoppa, ost, mjölk, kikärtor, kokosmjölk och majs. Fick även med mig nya disktrasor somajg sen när jag kom hem sågatt jaginte behövde ^^ Shit happens liksom :P Osten var ett snedsteg men jagär ändå glad över att jag inte köpte ngra chips! Det var special pris i dag nämligen, tio kroner för en påse, jagkände suget men börja tänka på att jag inte tycker det är gott och så gick jag bara därifrån! ^^ Just det fick med mig en till bok! Tjejmiddag heter den och det är blandat med recept ochdrinkar ochsmåsaker! ^^ Får mig att seriöst att vilja brodera på mina handukar! :P

Just nu ser jag på Doomsday, en helt okej brittisk virus film. Lite för lite virus folk med i men ändå så ger jag den tre av fem ^^ Inhandlade den och två till häromdagen, de andra två var One missed call och The bechwarmers. Har inte sett one missed call och kommer inte våga det om jag inte ser den på dagen, heöst med ngn... ^^ The benchwarmers harjag velat haett bra tag! Den är så fruktansvärt bra! Eller bra och bra, inte bra som i Saving private Ryan eller Nyckeln till frihet, utan sjukt roligt bra:P Jon Heder (Napoleon Dynamite) som ett vuxet barn, David Spade (Rules of engagment) Som den nördiga videoaffär kassören i pottfrilla och Rob Schneider (the hot chick) som den normala 30 års killen, mot 10-åringar i baseball ^^ Bästa är faktiskt att Rob Schneider spelar en seriös roll iden! Han är duktig som fanverkligen^^

Na ska sova.

puss

Kommentarer
Postat av: Skinny

Jag har också Doomsday :) Den vart lite knasig men ändå cool handling

2009-09-21 @ 14:52:23
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: ebba

Älskar verkligen sådant där "pyssel" och "desperate housewifes"-aktiga saker som att doppa glasen i färgat socker, göra små söta fina cupcakes, göra små tilltugg av olika slag och frysa in ätbara blommor i isbitar! Det tråkigaste med att bo hemma igen är ju att man inte kan ha förfest osv...



Hrm, trist att hon ställde in. Men sjukt bra att du stod emot chipsen! De hade bara fått dig att må dåligt, så det var superbra gjort att du stod emot! :)



Tror jag såg den där salladsboken på ICA när jag följde med mamma och handlade i söndags jag med. Verkade superbra och borde kanske inköpas? Kostade väl bara typ 70-80 kr va?



ta hand om dig sötnos, puss

2009-09-21 @ 16:11:54
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: thinbeauty

sv: ja, att man tränar är det viktigaste, sen hur många gånger man gör det, beror på om man har tid. & det är faktiskt bra att byta ut onyttigt mot gott & nyttigt. jag ser nästan fram emot att äta nyttigt, försöker se det som mycket godare än skräpmat, hellre det än onyttigt, för jag vet att det onyttiga får jag bara ångest av..



det där om bonussystemet var smart! jag brukar tänka att lika lång tid som jag sätter mig ner & pluggar, så mycket fritid får jag. tex om jag pluggar 2 timmar i sträck, får jag fritid 2 timmar, sen måste jag plugga igen för att få mer fritid, osv.



åh, vill oxå ha en salladsbok, jag älskar att följa recept, hur kul som helst ju :) & One missed call är en sjukt bra skräckfilm, men kolla inte på den helt själv, haha. vi var 5 pers, och dog ändå av skräck x)



ha en bra kväll sötnos!



puss<3

2009-09-21 @ 16:32:52
URL: http://thinbeauty.devote.se
Postat av: danni

gillar din blogg!



stay strong, sov gott. <3

2009-09-21 @ 22:39:17
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Skinny

Sv Ja den är helt okej haha,fast var inte alls som jag väntade mig faktiskt..trodde det skulle va mer zombies eller nåt i den.Men de var det ju knappt!Tycker du om Resident Evil filmerna?



Joo iofs,loka och ramlösa är ju klart bättre=D Fast istället för läsk kan man ju dricka Blue Keld,för det är ju som läsk!



puss

2009-09-22 @ 12:45:26
URL: http://iwantbones.blogg.se/
Postat av: danni

jo.. med mig är det väl bra. eller helt okej iallafall.

2009-09-22 @ 12:57:22
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Tess

åh! jag hade glömt att sådana exsisterade! en sån vill jag ha!

2009-09-22 @ 13:08:58
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0