surt...



   skulle ju träffa entjejkompis idag som ajg inte har träffat på över ett år. Sist vi skulle ses så sluta hon höra av sig och kom inte och så. Tänkte att jag kunde ge henne en chans till och vi bestämde i veckan att ajgskulle komma till henne ikväll men inte en tid. Nu messa hon för ca en halvtimmesedan att jagkunde komma då utan att ha hört från henne på hela kvällen. Det tar 40 min att ta migtill dit hon bor och jag känner mig lite sur överatt hon inte har hört av sig tidigare.. Nu är jag liksom hemma och börjat mysa ned mig i soffan så känner jag inte precis för att dra migupp för ngn som inte ens kan höra avsig under dan...

   Överregerar jag nu?

Kommentarer
Postat av: thinbeauty

sv: jorå, jag ska ta det försiktigt (:

haha, jo, nu när jag tänker efter pratar hon faktiskt lite snobbigt liksom.



asså jag tycker inte att du överreagerar, det känns som att hon bara kan vara med dej när det passar henne, vilket enligt mig inte är så schyst..



min helg har varit rätt bra, tagit det lugnt & mysat.



puss<3

2009-09-07 @ 07:38:16
URL: http://thinbeauty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0