vadan denna dumma kärlek!


   jag är officielt SÄMST på att koka ris>.< blev typ gröt... Följde instruktionerna som fanns, men blev gröt ändå>.< ajja ska inte klaga... Det går nog att äta ^^

 Måste säga att jag verklige verkligen verkligen är riktigt nöjd med min lägenhet just nu! Alltså hur det är möblerat! ^^ Känns luftigt och hemtrevligt^^ Skulle behöva en till hylla till mina filmer och böcker bara också! ^^ Har ju Billy hyllor sådet borde ju inte kosta sp mycket! Okej det är väll snarare filmernasom behöver mer plats än böckerna! Men böckerna är inte långt ifrån! ^^ Jag SKA ha ett mini bibliotek när ajg fårfamilj! ^^

   R är... tja.. han är lite dissande och jag vet inte hur mycket jagorkar.. Jag vet ju inte ens om det är dissande eller om han bara är så...Vill han fortsätta skriva eller inte? Ajja, nu är det upp till honom att svara, vi år se vad som händer... Tror att lite av honom vill det iaf. När hanvar ull, hur bra låter det att börja så liksom"när han var full" men ajja iaf, när han var full så släppte han lite och det kändes som han verkligen ville! Han ville ses liksom, men det blir som att när han är som han är nu så vågar han inte... Han känns som en ensamvarg som jag. Videlar lite saker som att han är gärna hemma och ser på film och såna saker... Vi är båda inte jätte sociala men tycker det är kul att gå ut ibland. Blev docklite förvånad över att han gickhem vid tolv i fredags när hanvar ute... Han kanske harliknande problem som ajg att vi inte kommer ut lika mycket pga våra vänner liksom... Jag ska inte säga att jg vet, men det känns som det...

   Nä måste väll dra mig mot jobbet nu..

  puss

Kommentarer
Postat av: -

Just nu går det inget vidare. Försöker äta mer så jag inte hetsäter, men jag hetsäter än, även om det inte är lika ofta kanske. Så svårt att säga, känns som att det går i perioder. Kommer ju aldrig tappa så mkt som en kilo ändå om jag inte slutar hetsäta så nåt lär ju göras. Självdå?



10kg är inte heller lite. Jag har ju också gått upp mkt av min vikt och det känns ju bra pissigt, det gör det ju! När man för ett tag fick en lite mer sån kropp man alltid gärna velat ha och så tas den bort ifrån en lika fort igen.



Jag har bloggat länge, eller ja, sen jag upptäckte bloggvärlden, för drygt ett år sen. Den här bloggen är ju dock inte så gammal, har haft många bloggar men lägger ner dom efter ett tag för jag avslöjat mig för mkt, vill ju vara anonym, men den här ska bli kvar! Men det är väl helt enkelt så att jag bloggar för att jag behöver nånstans att skriva av mig, ingen verkar ju förstå sig på mig så måste ventilera tankar och så ibland. Sen är det ju skönt att få fler åsikter om saker och ting men nu har ju jag inte så mkt läsare på den här bloggen. Varför bloggar du själv? :)



och en sak till, jag kan inte heller koka ris! blir alltid fel!^^

kram

2009-10-12 @ 15:34:58
URL: http://perfectionismyenemy.blogg.se/
Postat av: borninjune

Du kommer inte tro mig men idag fick jag reda pa att 2 andra i min arbetsgrupp (vi är 8 totalt) har eller har haft ätstörningar. Jag höll pa att ramla av stolen när jag hörde det!



Var för övrig inte alls särskilt hungrig idag. At först äpplet, sen lite rakost, men inte allt. De 2 sma plommonen pa eftermiddagen.

2009-10-12 @ 20:00:40
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0