magar

                                                              Inte jag
   Gårdagen var okej, när jag först kom till jobbet såkände jag att jagbarainte ville! Men jag kom igång lite senare vilket var skönt^^ Maten... Donuts och colazero och kaffe... Väger fortf 65.8, tur det. Antar att det är lättare än pannkakorna i förrgår... Två skålar med allbran också, men det känns bara bra med flingorna.
   Det känns som att ajg har kommit överens med maten lite, iaf vissa saker som allbran och frukt! Det känns bra^^ Men vikten ör åndå kvar. Jag såg migi spegeln idagoch tänkte förförstagången på riktigt att min mage var lite mindre! ^^ Behöver dock jobba på låren...

   krams

Kommentarer
Postat av: ebba

Fan du har ju SKITFIN mage!!!! Helt jävla perfekt, herregud, hur kan du inte se det??? :O

2009-10-22 @ 21:43:49
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: ebba

Vet inte om du fick min kommentar igår kväll, för min dator hakade upp sig...



Men FAN VAD SNYGG KROPP DU HAR! Fattar inte vad du gnälelr över, hur du INTE kan se det?? Du har ju fan helt jävla perfekt kropp! Jag skulle kunna mörda för den där magen!!

2009-10-23 @ 12:02:47
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: ebba

Ok, fan, sjukt fin hon på bilden är iaf!! Men jag tror nog att du inte är så långt därifrån! :)



Gumman, har du varit till läkaren än?? Du verkar så himla deppig och stressad varje dag nu för tiden?? Jag kommer alltid att tänka på den där frasen som fastnat i min hjärna när jag går in på din blogg, "att leva ett liv, inte föra ett krig"...



Livet SKA inte behöva vara svårt... eftersom att du redan går till en psykolog, kan de inte hjälpa dig mer/bättre?? För även fast du slutat skära dig nu så verkar du fortfarande må lika dåligt? :(



Ta hand om dig! <3

2009-10-23 @ 15:53:29
URL: http://volimte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0