innan jobbet ska det vara chill..


   Gickupp för caen halvtimme sedan, könns både skönt och stressande att sovaså länge^^ ska aldeles straxbege mig mot jobbet, där jag ska kämpa mot de onda ytterligare en gångochdefinitivt itne den sista. Hurkommerdet gå idag>.< Jagharinga RCatt ta, hartyp fyra kvar och inte rådmed att köpa nya, det är ifall jag tar av spar kontot isf, mendet vill jaginte >.< Det är ju iofs bara en vecka kvar till löning på fredag så jag kanske kanta en idag ellerså...Kanske kan blandaut den med kaffe så blir det lite starkare^^

    Prata me Jo igår! Han lät mycket bättre! Jaghar seriöst vart livrädd de senaste veckorna sen han ringde mig ochberätta omhur skit han mådde och hans psykoser, jaghar seriöst verkligen vart livrädd för att han skulle ta sitt liv och jag skulle inte kunna görangt åt det.. :( Jaghar spelat upp senariot där hansmamma har skickat ett meddelandeom att han är dödosv. Fyfan det är verkligen en mardröm bara man tänker på det! Han är ju min vän!

   Orkar inte ta detnu... får se omajg hinner det senare... Måste till jobbet nu liksom >.<hahaha

   puss

Kommentarer
Postat av: borninjune

En av dom berättade det för hon maste ibland ga tidigare fran arbetsgruppen. Hon ville att vi visste vad det gällde sa att vi inte tror att hon vill smita undan arbetet. Senare sa en annan hatt hon gjort samma terpi pa samma ställe.



Jag blir rätt stressad av att veta det. Jag har inte sagt nagonting om mig.

Rätt jobbigt var det da den första tjejen imorse sa till den andra att hon varit pa samma avdelning som jag för intervju om att ev. göra borderline-terapi där, men att dom sagt till henne att hon maste bli frisk fran sin ätstörning först. Hon sa att hon var jätteglad att hon slapp komma dit. Satt där mittimellan dom och hörde hur dom pratade om stationen. Jag var helt paralyserad.

2009-10-13 @ 13:55:11
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0