Hinner inte lägga upp bilderna..


   Men kan berätta om de iaf! ;P Jag är trött nu, trodde att ajg skulle orka mer menatt packa dendär jäfla väskan varriktigt jäfla jobbigt faktiskt! Glömde lägga ned saker och var tvungen att packa om. Blev osäkeromjagskulle ha med mig ett par extra klackar eller inte och blev sedan beslutsam över att jag fane mig skulle ha med mig de där extra klackarna!!! ^^ Sånu har jag md mig...fiiiiitta jag har ju inte packat ned mina bekväma jeans och tröja inför första hjälpen dagen ju!!!!! Shit också... Hmm kanske bara blir ett par klackarändå då...Eller om jag lägger över min uniform i en extra kasse istället, det är den och skorna till den som tar mest plats>.< Jag har redan tagit fram det jag ska ha på mig imon.

   Det jag har med mig förutom hygiene artiklar och sånt är; Min uniform som består av skjorta, byxor, skor, bälte, namnskyllt. Ja ska ha med mig två kjolar (Kanske kan ta bort en dock >.<), en vit skjorta, trosor och strumpbyxor, mina pärmar och ett block och en handduk plus pjamas... På mig ska jag ha mina Zarakläder (Kjolarna är från Zara också plus mina ena klackar jag tar med mig) Ett par byxor, beiga, coch en blus jag handla på hm i england ^^

   Okej vad fickjag med mig från London? Förutom ngra extra kg >.<

   Två klackar, en blus, en stickad tröja, silverpärl örhängen och ett matchande halsband, en jättesöt portmonä, Billy talents senasteCD, The Veronicas CD, Team America DVD, Underwolrd 3 DVD, YSL Mascara och Pradas senaste parfym på Taxfree, Cocos set från Bodyshop plus två cocos parfymer från bodyshop. Sen köpte jag lite småsaker som sminkborttagnings servetter och en läppbalsam också... Sen kommer jag dockinte ihågmer... JO!! En Smirnoff vodka och en Rom ^^ hehe
   Inte konstigt då att jag bara har ca 150kr på kontot!Men men tänk positit! Ingen mat till mig ochajg klarar mig  dessa tre veckor! ^^
Faith CARLOTINE

Faith CANGERINEFast svarta...


   Gosh nu är jag trött, tar med mig datorn upp dock, får se hur mycket jag hinner skriva, vil ju iaf hinna svara på era kommentarer iaf! ^^


   puss puss

Kommentarer
Postat av: ebba

Aldrig luktat på den parfymen blev blev sjukt sugen på att sniffa lite nästa gång jag är på stan :P



Verkar som du haft en jättebra shoppingsemester iaf! Hur var resten, att umgås så intensivt med familjen nu när du inte längre bor hemma? :)



Hehe, vill man vara fin får man lida pin ;) Köp ett ator paket havregryn för 15 kr så kan jag lova dig att du inte behöver handla mer mat ;P



Hoppas utbildningen går bra, pus

2009-10-04 @ 08:12:22
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: thinbeauty

åhh, hur var det i london? kan föreställa mig att det var hur kul somhelst! åh, jag vill bara resa bort nånstans, bara för en helg eller något liksom, och rensa tankarna lite..



du verkar ha köpt riktigt mycket, haha. klackarna var riktigt snygga :)



puss<3

2009-10-04 @ 19:25:47
URL: http://thinbeauty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0