Har Amanda fucking Jensen på huvudet och kan itne förklara hur trött jag är på henne>.<


   ... min chef spelar henne på jobbet och efter tre mpnader så är det ganska jobbigt...


   Det känns som att jag inte gör annat än jobbar... Jag åker dit, kommer hem, stitter ngt vi datorn och sen går jag och lägger mig. På mina ledigadagar så sover jag. jag saknar faktiskt en hel del att ha ett mån-fre 8-17 jobb. Skulle vara skönt att veta att nu är jag ledig varje helgoch inte sitta och veta som nu att jag ska jobbar ytterligare tre dagar 8-17, sen ska jag vara ledig en dag och sedan jobba 15.45-00.15fyradagar föratt sedan äntligen vara ledig i två dagar. Skulle dessutom vara skönt att jobba heltid så att man vet vad man fr i lönvarje månad iställe föratt skrapa ihop sina timaroch hoppas på att det blir en saftig lön i slutet av nästa månad för at sedan torka ihop och jobba inget och få skit dålig lön månaden efter....
   ´Drömma kan man...

   Jag märkt nu att jag verkligen har blivit förtjust i klackar! Jag gårfaktiskt just nu hellre i ett par fina klackar äni ett par varma skor! Det känns lite lyxigare att gå i klackar, jag kännermig finare! Folk ser mig på ett annat sätt. Jag tänker ju dock att de tycker jag ser bra ut men jag vet ju att de i själv verket tycker jag är ganska dum i huvudet som går i ett par klackar när alla andra har tjocka kängor, långkalsongeroch Canada Goose jacka på sig liksom^^ Men vad gör man itne för att käna sig fin liksom ;P


   Jag ska gå och duscha, eller först kissa! jagärsjuuukt kissenödig>,<, sen duscha<3 och sen nanna. vagnen går05.35 och den SKA jag med!
   Maten idag? Bådebra och dåligt. Bra = Det vart få saker. Dåligt=de få sakerna vart en toast, en morotskaka och en glass med massa kolasås ochlite daim.. fan fan fna.. bättre kanjag! Mer koffein! Fårlite svullen mage men det sätter fart på tarmarna så att allt sköljs ut iaf^^

   godantt


Kommentarer
Postat av: Kay

Svar till Thea, perfekt längd!! ;)

2009-10-16 @ 23:18:02
URL: http://chocostick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0