failure


   Första dan på en donken mat fri månad... failure... typiskt mig! Dock vart det inte världens katastrof! En fiskburgare utan sås och 2-3 lökringar! Inget mer donken mat, hade bakat en kladdkaka till jobbet, men det är en annan historia>.< Vad fick mig att ta till donken mat? Hade bara ätit mitt glas med yoghurt till frukost och maten som jag hade fryst innan london ochkursen var fortf en stor fet isklump när jag skulle äta den >.< typiskt jag som hade "kokat ris" och allt ;P mom man nu får kalladet ris ^^ haha
   Imon tar jag med mig en extra mat låda ifall den itne hartinat på jobbet och försöker igen! Jag SKA klara det bättre!!! ^^

   nu sömn:P Kom på att jag inte har skrivit från vogue på länge... får ta igen det!!! Ledig onsdag.. kanske då? Hmm... värt att tänka på, borde orka då för ajg kommer inte gör adet sen dåjag jobbar två 11-20 pass ochsen tre 8-17pass på raken >.< Det är lika med döden! :P

   puss!

Kommentarer
Postat av: H

Ja, precis. Jag ska försöka svara innan fredag iallafall. Bra tips med mätställena, tog med dem. :) Sen på måndag är första vägningen, och mätningen! :) Ja, jag hoppas också för din skull att peppen håller i sig! Kram! <3

2009-10-13 @ 20:13:02
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0