En stund för mig själv...


   Har wookat och ser nu på Resident Evil; Extinction, en av mina favoriter!En helt okejkväll skulle jagviljasäga^^ Kan ju alltidbli bättre dock, som attajgskulle sitta här med trevligt sällskap tex Har "återupptagit"  min kontakt med R, inte det smartaste tror jag... Men fan vad jag har saknat hans sms. Dock så tror jag att han itne vill... Fast ajg tycker han ger mig lite dubbla budskap. Han kan vara frågvis men samtidigt off liksom... Jätte irriterande...

   mat idag... har vart ganska bra! ^^ Som sagt så vart det wook nu på kvällen och innan var jag hos mormor och morfar och då vart det baguett. Kan väll säga samanlagt en baguet fast uppdelat i fyra mackor, och så smör och ost på det. Detta kan jag leva med, dock att jag åt en dubbel Mars choklad och en och en halv dubbel daim, mot mitt sinnes vilja är ngt helt annat>.< mådde illa av chokladen och fattar inte hur jag kunde vara så svag :( Men det är ju jag, borde ha lärt mig det vid det här laget...

   Imon börjar jobbet igen och jag längtar faktiskt lite efter det, få jobba med ngt som jag kan hyfsat liksom! Visst att ajg ska köra med J men tror det kan gå bra liksom. Efter den här kursen som ajg har gått så har det peppat mig till att göra bättre dessutom! ^^

 Gud jag åt för en halvtimme sedan och jag är redan hungrig, dags att ta fram druvorna så att ajg inte börjar göra mat igen...

   btw, fick reda på att ett glas med min favvo saft innehåller 90kcal>.<

   kramar

Kommentarer
Postat av: borninjune

Jag undrar hur manga i min omgivning som har en form av ätstörning?

Idag bestod frukosten av lite havregrynsgröt med en massa salt (ca 150 kcal) och en kiwi (ca 60 kcal). Är helt ok. Hade även en liten skvätt mjölk i kaffet.



Kul att du gillar ditt jobb. Vad gör du?

Kram

2009-10-12 @ 08:23:03
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0