dagens


   Har ätit en skål med müsli, en tallrik med wook och nudlar, en halv eller mer av en chokladkaka (Fazér). Känns mycket mer änvad det är. Det är okej, det är okej, det är okej, det är okej... Jag vill gå nedmen maten idag varokej! Måste tänkaså! fastjaginte vill...

   Idagharinte bestätt av ngtsärskilt, harinte ens tränat vilket jag på ettsättönska jag hade gjort. Villgöra det imon på morgonen innan jobbet istället! Gå upp tidigt och känna mig fräsch. Måste komma igång med det igen.
 
  Jag dag drömmer, det är min vardag. Antingen om R eller ngn annan söt pojke som
 Benjamin "Ben" Kowalewicz,

som är sångaren i Billy talent eller
Jackson Rathbone,

killen somspelar Jasper i Twilight
Jag drömmer om att jag dejtar de, att jag lever medde, attde älskar mig och att ajg har en framtid. EN lycklig framtid. Det är såhärjag överlever mina dagar. Jag drömmermig bort till ett lyckligare liv, att jag är populär, berömd, älskad. Alltdet som ajginte är. jag hargjort det sen jagvarliten nog att förstå åtrå och vågadedrömma omdet. Kommer ihåg hur jag skämdes över det, men jag harkommit överdet, nu är det en del av min vardag. Jag vet innerst inne att ajg aldrig kommer bli det, jag är en vanlig människa som inte kommer bli ngt stort, jag kommer ha tur om jag blir ngt alls. Man kan ju som sagtalltid drömma, men för att få drömmen måste man kämpa, det går inte att bara bli upptäckt, jag måste kämpa isf. Och det är inte ngt som ajg gör. Jag tror nog aldrig att jag skulle kunna göra det. Ni vet, smita backstage på en konsert, Stå utanför ett hotel bara så att jag kan få träffangn. Tycker det varpinsamt nog när jag ick autografen av sångaren i BloodBrothers, att jag tog en bild på honom och mig våndades jag vöer långt efter konserten.. Den är nu raderad sen långt tillbaka och jag är okej med det..

   Ser på Twilight nu, jag vill ha en sån kille och ajg vill ha hans rum! Hanharett så fint rum!Öppet, ljust och massa fina böcker och bokhyllor. Ochvem vill itne ha hans cd samling!

   Borde gå och lägga mig nu om jag ska upp imon. Är inte pepp på att träna, borde verkligen föratt få igång det igen, men är så trött... Måste komma igång med RCn, men jag har inte råd med det. Får ju lön nästa vecka, så får bli då isf. Eller om jag tar lite av mina sparade femhundra till det.... Känns ju dumt att göra det, de är ju till att resa nästa sommar med kompisar, men om jag lägger undan extra den här månaden som kommer annars... Fan hinner inte köpa nya RC föräns nästa tisdag, jobbar så mycket... 

   Ska duscha av mig och sen lägga mig, får se om jag orkar träna..

   Vart fan tog mitt brahumör vägen?

   Kram

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Ja :)

Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? Och hur gjorde du med möbler och sånt?



Jag spenderar också hela min vakna tid med att drömma mig bort typ. Fast jag skäms fortfarande över de .. ^^

2009-10-15 @ 01:07:31
URL: http://mittvardagligaliv.blogg.se/
Postat av: Miss JS

nickar slutar man försöka saker kan man lika gärna dö.. ehm typ.. jag tror du fattar.



.:kram

2009-10-15 @ 06:56:55
URL: http://missjsstruggle.wordpress.com/
Postat av: H

Ja, träna på morgonen är skönast! Om du hinner se den här kommentaren idag, kan du påminna mig ikväll om mejlet då är du gullig? Tänkte svara på det ikväll. :) Kram!

2009-10-15 @ 07:53:04
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/
Postat av: Gussen

vad är RC egentligen? :P har undrat länge nu men aldrig fattat!

2009-10-16 @ 13:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0