Vadär det med mig!?


Jag vaknar upp och mår jätte bra!? Det kan väll inte stämma?! Jag VILL dessutom gå till gymmet och springa lite! Det ärngt som är helt jäfla fel med mig.... Funderar på att jobba imon också, men när jag tänker på det så kanske det är bra om jag är ledig imon också, baraför att fixa lite saker härhemma.Förstoch främst gå upp lite tidigare så att jag orkar göra sakerna hemma! Jag ska köpa sömntabletter innan gymmet, så att ajgitne klättrarpå väggarna närjag ska lägga migikväll! Ett måste...
Men jag förstårinte!Det känns som att jagaldrig skulle kunna hamn i ett sånt töcken igen, jag mår prima, bryr mig inte liksom. Jag ärlite rädd. För ngt måste ju komma då jag mår så bra nu...

Kommentarer
Postat av: ebba

men gumman passa på att njut av att äntligen få må bra igen! Man måste träffa botten för att kunna börja klättra uppåt igen!



Är det ngt speciellt du gjort för att må bättre igen, ändrat hur mkt du sover, hur du äter, mediciner, varit ledig?



Försök tänka positivt, fortsätt kämpa! <3

2009-11-13 @ 18:36:43
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: Dannofino ♥

det är väl bra att du vill träna? ♥

2009-11-13 @ 20:04:43
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0