sore


Hehe jag mår nästan så jäfla bra så det inte är sant! M en kompis och jag var ute igår... eller inte riktigt ute.. vi var hemma hos mig från åtta till tolv ochsen åkte vi hem till ngn kompis till M där det skullevara fest, bara det attnär vi kom dit så hadealla drattförutom fyra... Ms tjejkompis/strul och en kill kompis.Senvardet en brud som bodde där och entill tjej men devarsjukttråkiga och gick och ladesigmed en gång närvi kom dit typ.
Vi gjorde itne så mycket där, fanns inteensngtattdricka såvibörja tjattra och lyssnade på musik liksom. Jag och Ms killkompis D kom väääldigt bra överens:P Börja med att vi satt i soffan ochdiskutera musik, jag med benen över hans ben. Sen skulle han göra ngt så ajg la mig ned på magen och han kom sen och la sig på mig. Då kom pussarna och smekningarna och vazoom så var vi i ngt sovrum och lekte :P hahaha Faktiskt precis vad jag behövde! Ända är attjag känner mig så osäker i sängen, vet itne riktigt ad jag ska göra men det ordna sig^^ Sen drog vi hem till mig med första bussen, jag  M och killen. Vi käka lite wook när vi kom hem men gick och lade oss ganska snabbt, klockan var typ åtta på morgonen :P Jag och D sov i min säng ochM på min sängsoffa.


Jag behövde den här natten, eller snarare dagen blir detväll. Vi hade sex sammanlagt tre gånger och det var inte precis snällt sex, absolut inte tredje gången iaf^^ Haha så jäfla bra liksom! Okej ajg får inte orgasm och kanske inte ens den känslan men jag gillar det ändå.. Okej jaggillar väll mer detefteråt när man myser, men ändå! Han var riktigt hårdhänt och detvar riktigt bra faktiskt! ^^ Jag är öm nu! Han var riktigt stor också! Ble lite orolig först när jagsåg den men det gickbra iaf^^
Hanvarmysig, lite väl stort självförtroendekändesdet som, men mysig och visste lite i sängen tydligen ^^ hahah Jag känner mig så fnittrig av det hela! ^^ Det kändes så bra att få dricka mig riktigt full ochfå knulla. Jag vill ju fortf hellre träffa en kille som ajg kan behålla, men ändå! Jag behvöde detta också! Det som är irriterandeärattjagsen känner det som attjagi nte kan prata ordentligt med honom... Det kan jag ju aldrig närajg har legat med ngn :( Vi kunde pratainnan men inte efter...

Jag kan få en kille att vilja ligga med mig men inte att varamedmig...


Fan va öm jag är...

Kommentarer
Postat av: ebba

hihi Grattis för att du fick till det. Det är tabu att säga men alla mår bra av att få bli bekräftade... Och vem vet, ni kanske hörs av igen? Bara för att det vart lite konstigt nu efteråt, så betyder det inte att det inte kan ordna upp sig sen? :)



Om inte annat, så borde du fatta att du är vacker och fin nu. För inte skulle en kille ha sex 3 ggr med en tjej som inte är fin naken och bra i sängen! :)

2009-11-22 @ 22:15:39
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: dannofino

haha, dina inlägg är fantastiska!

2009-11-23 @ 21:59:00
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0