hemma efter stan

jag vill itne kolla på mitt konto just nu>.< Jag har shopat lite, så som man gör när man får lön... Jag åkte in föratt kolla efter en klänning till en fest på söndag men det sluta upp med att jag fick med mig hem en ny vinterjacka, lite spets string på rea, klippte mig, köpte min medicin plus piller mot min urinvägsinflamation och sömntablettersom ajg harfått!! ^^ ( Var hos min medicin läkare) väl på apoteket köpte jag värsta racer filen till mina fötterså att jagfårbort den tjockahudenoch tånagel specialare, så att de kanske för en gångs skull kanske blir vackra!! ^^
Senvart det en fin tunika från Indiska också istället för klänning, hittadeverkligen ingen klänning alls som föll mig ordentligt i smaken! Okej hitta två på Beyondretro men den ena var lite väl mycket. (Tajt, kort, illröd med massa paljetter)den varskitsnygg men jagvåga inte till slut. ochden andra varfaktiskt lite för mesig tyckte jagtill slut plus att jag ojjademig över vilka assocearer jag skullehatill... Desatt båda riktigt bra på mig... men men...

Fan måste verkligen köpa julklappar! Första saken är att köpa busskort och betala räkningar och sen blir det klappar för resten av pengarna!

kram

Kommentarer
Postat av: ebba

hihi underbart att få shoppa! :D

2009-11-25 @ 23:31:43
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: dannofino

vad jobbar du som? :)

2009-11-26 @ 10:51:49
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: Raspberry

Svar: jaha, :) okej. Vad kul!

2009-11-26 @ 19:37:18
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0