Gussen


Har ju ingen blogg som du skriver så jag vill bara tackadig för stödet!

Kommentarer
Postat av: ebba

Vad glad jag blir att du skrivit som vanligt igen :D



Hehe jo, förutom att det kostar väldigt mkt pengar att ta bort hår med laser så skulle jag med vilja göra det! Hela benen + låren + rätt mkt bikinilinje + under armarna. MEN skulle inte vilja göra brasiansk - det är permanent borta och jag tror faktist inte att jag som 60 årig tant ska vara porr-rakad när jag går med barnbarnet på badhuset :S (så typiskt mig att alltid tänka så här "långt" fram haha... )



Hehe men där får du kanske lite fel bild av mig? Jag tror ingen tänker på mig som en typisk modemedveten tjej... jag använder sällan färger, utan mest svart, vitt, puder, beige eller ljusrosa... det är ju först nu denna termin jag började använda accessoarer lixom! Jag har mycket kläder om man räknar alla dem som är oanvända i stl xs... men jag har inte så mkt som jag faktist använder... Men en sak jag nu äntligen har lärt mig är att bara köpa kläder jag faktist trivs i och som är snygga - inte bara köpa för att det är på rea eller för att det är "inne" just nu, tex alla på gina osv... Och det har gjort att jag först nu hittat vad man kan likna vid "en egen stil/identitet" typ.. Fast jag måste erkänna att just det känns rätt bra, att hittat vad jag trivs i och ibland få komplimanger för att jag klär mig fint!



Äsh att använda ugn är ju inte sååå farligt, det handlar ju bara om att planera, att sätta på ugnen kl 17 fastän du inte ska äta fören kl 18. Jag vet man tänker att det är jobbigare än vad det är. Men är det inte värt det lilla extra jobbet? :)



Hehe, jag är nog för feg för att ha 15 cm klack i skolan mitt på dagen... mina stövlar är nog bara 5 cm och så har jag ett par som kanske är 10 cm - men de har kilklack så de ser inte så höga ut på!



ta hand om dig sötnos! puss

2009-11-16 @ 18:13:38
URL: http://volimte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0