13/11


Blev en okej dag iaf. Åkte inte och tränade men åkte ändå in till stan och apoteket och köpte sömntabletter, eller valeriana... Köpte också nytt shampoo, ngt märke jag inte hade sett förut men det luktar jätte gott! ^^ Jag är sjuk ledig imon också, borde nog ha kunnat jobba men kände att jag behövde en lång helg. Tre lediga dagar till, det känns skönt.

Jag lagade Lasagne idag. Har ju alltid velat kunna göra en god spenat lasagna och för ca två veckor sedan hittade jag ett recept som jag tänkte jag ville prova på! Jag köpte alla ingredienser, men de har bara stått i kylskåpet hela tiden. Kanske inte så konstigt. Men jag gjorde det idag och som allt jag lagar så smakar de skit, okej inte skit, men det var inte superduper gott.. För mycket spenat... Men jag harju lagat värre... Blev dock två portioner (Om det inte ska räknas som fyra? Jag vet inte det var fyra små bitar iaf) plus två skålar Special K. Tydligenså är Special K bättre än allbran, men måste säga att Allbran är mycket godare, dock så har jag köpt två big pack paket med Special K. ICA hade en rabatt grej om man köpte två paket, men jag läste fel och det gällde inte de big pack somjag köpte.. Ajja, bara härda ut. Kanske kan sluta äta frukost igen?

Borde gå och lägga mig nu. Vill ju kunna gå upp innan tre imon ^^ Kanske kan försöka sätta klockan på tolv åtminstonde! Annars kan jag ju alltid dygna och försöka sträta ut tiden så, men vad skulle jag kunna göra? Städaskulle ju kunna funka, Have a nice time med duschstrålen också.
Tror jag ska föröka dygna lite...Åtminstonde så att jag kan vattna blommor, städa lite och kanske fixa naglarna... Epilera de privata delarna, blygdläpparna och i rumpan skulle jag kunnagöra också.. Men skulle jag kunna orka det? Blir nog att sitta framför datorn och tvn isf.. Fan vi får se...

Kommentarer
Postat av: ebba

lol, älskar att du är så brutalt ärlig haha :D



Jag blev påmind om att jag måste köpa en ny epilator, min gick sönder för typ 2 år sedan och inte kommit mig för att köpa en ny. Gör ju ändå så stört ont att epilera - men då slipper man den här fula gråa "skuggan" i armhålan efter en dag... Men jag har ingen pojkvän nu ändå, så jag skulle nog ändå inte palla anstränga mig så pass :S



Jag älskar spenat i massor! Till allt! Ush vad gott, en sepnatsås till pasta eller lasagne.... mm



Det är kul att läsa att du mår lite bättre iaf! :)

2009-11-14 @ 12:26:03
URL: http://volimte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0