-


   Jagvet inte vad som är med migriktigt. Inget blir bättre, jag går upp i vikt ast det känns som att jag inte äter ngnting på jobbet. Man har ju hört om de människor som är skitsmala och som lever på en chokladkaka eller två per dag, kanske inte riktigt funkar så på mig... Jag räkna ut på donkens hemsida att om jag äter enpaj en donut och en  bulle per dag så har jag fått i mig cirka 900kcal. Tar jagtill två par lökringar tilldet så ärjag upp i 1200kcal. Alltså så är jag inte upp i 1900 som jag max får vauppe i omjagskagåned.Men nu harjaggått upp i stället... Kanske ska lägga till ännu mer. två toast ochen skål allbran. utan allbran så är jag uppe i 1700 Så dåär jagöver om jaglägger till allbranen... Men jag borde ändå inte gå upp så mycket då att jag ska ligga under 1900 så ska jag gå nedtill 60 till nyår... de lär ju inte hända...

Kommentarer
Postat av: Dannofino

Du är duktig iallafall! <3

2009-11-01 @ 13:47:42
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: ebba

hej sötnos. Jag fattar vad du menar... jag äter oxå lååångt ifrån de kalorier min kropp borde förbruka i stillasittande skick - och då kan ju 90 min svettig konditionsträning läggas till flera dagar i veckan!



Tror att man "förstör" sin förbränning mer än "folk" vågar säga högt genom äs... Men jag tror det kan anpassas efter ett tag, om kroppen får lita på att den får rätt näring!



Hoppas du mår bättre snart och orkar komma igång med att träna. Motion lindrar depression sägs det... vet inte om det är sant, men jag tror knappast lite motion skadar!



ta hand om dig, <3

2009-11-01 @ 19:26:46
URL: http://volimte.blogg.se/
Postat av: Gussen

det är jättesvårt att veta vad man faktiskt stoppar i sig. om man har fått för sig att man äter lite, så kan det vara så att man missar att man åt dom där mackorna när man kom hem från jobbet. eller så äter man faktiskt lite på vardagar, men vissa enstaka dagar så kanske man äter dubbelt så mycket, men så tänker man "det var ju bara en dag, så det kan ju inte vara hela världen!", men det kanske händer en gång per vecka, och då har det ju faktiskt betydelse för ens totala veckointag av kalorier! men jag ska inte gå in på sånt här strunt. jag tror att du skulle behöva äta något som mättar dig lite bättre än donut och paj. jag har själv jobbat på mcd så jag vet hur svårt det kan vara. men om du kanske äter något mer mättande, som sallad (även fast den är äcklig), eller kanske en lilla menyn och sen belönar dig själv med en donut. du behöver kanske inte äta donut, glass och paj. utan bara en av dom, för att få en liten belöning, liksom? äh, du kanske inte alls tycker det låter som en lösning för dig, och då förstår jag. gör som du tycker känns bäst!

2009-11-07 @ 00:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0