-



   Jag är i dvala, en hyper dvala. Jag gör absolut inget hemam förutom att ajg äter och ser på film ochsover. Tro inte ens att en veckas semester skulle hjälpa utan jag skulle behöva flera veckor. Hur länge kan jag fortsätta? Jag vet inte, ajgförsöker, men ajg vet inte.. Imn skulle jag igentligen vara ledig, men min chefhann inte kolla om ngn annan kunde jobba såajg får jobba ändå, fan ajg skulle verkligen behövt vara lite mer ledig. Eller som ajgalltidgnäller om, jag skullebehöve ett liv. Istället är jag hemma och gräter och drömmer om ett bättreliv. Jag är så ensam. De andra som jobbarlika mycket som ajg har ngn som de kommer hemtill.

   jag är så ensam.Jagharingenosm kan trösta mignärjaggråter, ingen attringanärjagärledsen. Jag orkarinte raka mig, knappt att duscha. Jagharfortf inte ringt till ungdomsmottagningen förattfortsätta, ajg orkar inte, orkar absolut inte.. Jag behöver vila. Men ajg vet inte hur.

   Är det inte konstit hur ens humör kan förändras medans man skriver? När ajg börja var jagtom, osm sagt i dvala, sen börja jag tänka mer på det och börjastorgråta, sen så känner jag ingenting.Jag får en lust att skära mig, även fastajgvetattajginte vill. Borde taen lugnande, men ajg är rädd för de då de är beroende framkallande.

  Ledsen att jag inte har svaratpå ngnu huvud taget, pallarinte men jag upskattar verkligen era snälla ord!Tack!

Kommentarer
Postat av: -

men då :( jag hör att du har det riktigt jobbigt, sådär så man bara vill krama om. hoppas det blir bättre snart!

2009-11-11 @ 10:48:44
URL: http://perfectionismyenemy.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag förstår hur du tänker...

2009-11-11 @ 12:52:00
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: thinbeauty

åh, om du känner för att snacka sötnos, finns jag på min msn/mejl. vet hur det är det där, att känna sig ensammast i världen<3

2009-11-11 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0