dåliga dagar.. blogg dagar..


  Hej.. Jag har inte orkat blogga ju på länge. Jag har haft min far här som har hjälpt mig med lite saker i lägenheten så jag har inte kunnat bloggapga det heller. Harvart lite låg men inte tillräckligt för  att få ett utbrott här liksom >.< Jag försöker fortf att äta lite dåoch då men det går inte så bra... Fuuk asså. jag såg bilderna på hur Lindsay Lohan ser ut nu och jag nästan skäms för att jag vill se ut så med! få bort den här magen och bara gå ned ned. Men ingen pepp på att kämpa, orkar verkligen inte träna eller röra på mig då ajg jobbar så extremt mycket just nu! >.< Fortf trött på vissa på jobbet, bröt ihop nästan igår totalt. orkade verkligen inte att vara glad mer då jag kom på tvåpersoner om att snackaskit om mig högt. De vet nog inte om att ajg hörde, men vadfan tror de igentligen när de säger det skithögt... Det har hänt innan också...

   Nu är jag ledig imon men farmor ochfarfar kommer och vi ska gå ut påkvälllen.

   see you when i can.

Kommentarer
Postat av: ebba

MEN GUMAN! =( Ush vad arg jag blir! Jag vet att det inte är så lätt att byta jobb och hitta ett nytt, men jag tycker verkligen att du borde börja titta dig om efter något annat! Den där arbetsplatsen är ju allt annat än bra för dig :/, finns det ingen möjlighet att bli förflyttad till en annan donken i samma stad?



Hoppas allt allt ordnar upp sig så du kan njuta av sommaren lite...



Ush nej, tycker inte att det är fint att vara så smal som Lindsay är nu... Har nog aldrig fallit mig i smaken med FÖR smala tjejer, inte när de ser så dära utmärglade ut.. Jag tycker smal/vältränad är mkt snyggare - och sjukt mkt svårare att uppnå... Men men - å andra sidan hellre för smal än så här "chubby" hahaha :P

2009-05-07 @ 10:40:16
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0