Dagens


   Blev ganska mycket känns det som.... Tvåsallader från jobbet med tillagd keso och feta ost. Visst det kunde ha avrt värre också men det känns ändå mycket.. Plus att ajg drack en kaffe kool. Åt upp resten av mitt små godis också.. Men men..

   Sitter och färgar min utväxt just nu. Sen ska jag duscha lite ochsen sova.Ska upp snart igen då jag ska åka iväg över helgen till norpan..känner just nu att det kommer bli käpigt ochfunderar på om jag kanbe om att få åka på lördag hem föratt jag behöver vila>.< vi får se^^

   Fan skulle velat ha träffat seb2! Lite små kåt ochdet skulle ha vart mysigt med lite sällskap. Men lika bra kanske. Kan ses ngn annan vecka, vi harbestämt iaf att vi ska ut på krogen ngn gng^^ Han är inte världens sötaste och det är ngt jag itne förstår mig på hosj honom. Kommer inte på vad det är nu>.<Ingen dröm kille, men han duger nu:P

   Jag kommer ju då vara borta i helgen, vi får se om jag kan smyga mig undan lite och skriva ngt. Annars hörs vipå söndag eller måndag^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0