68.4 (^^ är jag siffer blind eller...skrev 86.4först>.< så ila är det inte:P)


   Bättre än senast. Menhar ju vart här ett tag nu.. Var ju och träna igår intensivt i en halvtimme. Mådde såsjukt bra av det! Tror att det var det som gjorde att jag kände att jag inte behövde äta så mycket sen^^ stolt! Jag behöver det här nu. Hargjort en deal typ med min psyk att ajg verkligen ska satsa på att ta min medecin varje dag (Som jag btw måste köpa nytt av, NU!) Och att ajg ska verkligen gå med på att vara med på ngt vi skulle gör nästa gång vi ses. Vet itne riktigt vad det är men det skulle hjälpa migmot mina tankarpå jobbet (Att jag tar allt personligt tex på jobbet. Kan vara så att min chefkan se sur ut och jag blir orolig föratt jag har gjort ngt fel... Det äritne så jätte kul precis.) Jag tror att vi skulle jobba med ngt så att jag kan få bort det bla.. Jag vet att det inte kan försvinna med en gng men vill verkligen börja och försöka!

   Jag ska nog faktiskt gå och diska nu. Behöver det, specielt då jag tänkte att ajg skule göra potatis soppa till imon till jobbet. ^^

   kramar

Kommentarer
Postat av: ebba

BRA att du ska börja ta din medicin varje dag!! Har hört att om man inte tar den varje dag så uteblir effekten, men vet inte om det är sant..



Bra att du tränar med. När man tränar så äter man ju automatiskt lite bättre, för man blir ju hungrig på riktig mat, istället för bara småsugen så man ständigt småäter.



Jo. Man är ju lika kunnig som en dietist med examen på 4 år när det kommer till näringslära & mat - men ändå så gör man tvärtemot ><....

Ta hand om dig och hör av dig när du får tid!

2009-05-11 @ 19:39:32
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0