Lite snabbt.


   Skriver lite snabbt om idag. Har äntligen köpt Ripped Caps! Love them long time^^ Kan inte beskriva hur skönt det är att kunna orka så himla mycket mer än vad jag brukar ^^ Plus att jag äter inte lika mycket skräp! Visst ajg föll på pommesen idag >.< men inget annat!!! Har fått i mig; Tre sallads bröd = 45okcal, en chili cheese tops = 156kcal och lite pommes då. Men sen inget mer om man inte r'kn ar sprite zero och the^^ Jag vet at det kan bli bättre får se hur det går imon plus att jag ska på spinning då igen.. får se hur det går den här gången^^ Just det var på yoga idag! Känns att det var länge sen! Måste måste mer mer mer^^

   over and out för tillfället. Ska åka hem och sova nu:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0