kvällens och dagens


   Var på spinning idag! Woho jag klara hela passet^^ Haha sjukt jobigt och då ska vi inte gå in på coren liksom^^ fuck asså vad jag känner mig stel:P Jobbet var kaos.. så himla mycket att göra och en kille dök inte upp så det blev ju bara mer att göra för oss som var där. Dock fick vi in en annan kille och jag är faktiskt glad att det blev han istället. VI hade så jäfla kul de sista timmarna liksom^^ Ingen pommes idag!! Inte en ända! Framsteg. Men dock en wrap, baksteg... Kan det vara så att jag äter mer när jag har haft mycket att göra? Lite som en belöning typ.. måste vara så.. men sen så små äter jag ju också¨när det inte är ngt att göra >.< wtf liksom?

   Dagens intag

   en grov scone
   En wrap
   En glass med kola sås
   Två chili cheese tops

   Två salladsbröd.

   Hmm... Inte så dåligt kanske ändå, men ändå.. why effing kola sås>.< ajja.. gör om gör rätt.. På god väg iaf^^ I helgen kommer det dock bli en hel del mat... Ska ut till lägret på en kurs.. Blir alltid mycket mat då. men nyttig mat dock! Ingen snabb mat utan husmanskost. Ingen Ripped... Te och kaffe:P
   FU! Så himla trött just nu.. ska packa och sen sova för att gå upp tidigt imon>.< Fundera på att dygna men orkar verkligen inte.. villbara sova. Men men packa var det jag >.<


   kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0