Inte hemma men ändå är.


   Sitter nu vid en dator på gården där jag går kursen.  Jag är så himla slut, vill bara gå och lägga mig och då har jag ändå sovit bra och ätit massor. Måste vara attt man är social hela tiden här och jag inte är van vid det. Jag blir helt ärligt typ sjuk... det är inte kul. Kan ha med vädret att göra också. Från att vara i gbg där det var solsken och vår (Tills jag åkte då det var snöstorm) Till hit där vår menas med snö och blask>.< I don't like it at all... Mitt humör är i botten och jag mår dåligt öcver att jag mår dåligt och inte orkar med de andra.. Jag vill ockås orka vara social men jag känner mig bara socialt missanpassad hela tiden :( Det är ngt seriöst fel på mig...) Vad ska jag göra för att bli av med det här....?

   Em ringde igår dessutom, men ajg kunde ju inte svara för att jag var på kursen. Så himla typiskt att när hon väl tar kontakt så kan jag inte ens svara...

   Fan jag känner bara att ajggår nedåt i en spiral just nu! Varför? Jagvill inte.. Kan det vara för att jag inte har tagit min medicin? Jag vet inte.. Ajja skaträffa Jo i norpan senare idag när kursen är slut, det ska bli kul^^ Kan inte sluta tänka och fundera på om vi ska ha sex... Jag vill inte men jag vill på samma gång då. Jag är bara närhets sjuk. Jag vill ha närhet...Jo är inte rätt person för det jag vet men då Sb inte hör av sig ens, vad ska jag göra? :( skriver mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0