Hemma igen


   Okej så jagärhemma igen.. Fick cp ryck i går och i förrgår när jag lämna gården och kopte godis och pizza och sen igår chips.. Stört.. Då hade jag ändå ätit en hel del i helgen så man tykcer att det inte borde hända! Ajja iaf så har jag gjort mackor till ikväll på jobbet... Kankse kan fåmig på bättre tankar än jobb maten. Sen så stänger jag inte med TB så inget små ätande heller för den delan^^ Har ju mina ripped så det borde ju gå bra! Om jag kommer hem riktigt sent så tänker jag dessuto dygna då jag defenitivt måste träna imon! Har bokat mig på Body Balance klockan sju imon och sen på yoga klockan tolv. Borde jag ju klara liksom! Ingen spinning då det inte gick ngn för mig på förmiddagen... Kanske torsdag?
   Shit lite nervös över hur jag ska göra på fredag. Ska jobba men då kommer jag behöva ta en sen buss eller tåg och komma sjukt försent till kursen i helgen... Inte kul.. Men måste om jag måste liksom.. inget jag kan göra åt. Kan bara förbanna mig själv över att jag var dum nog att ta ett extra pass då>.< inte särskilt bright av mig precis>.< men men..

  Ska snart åka till mormor och morfar för att kolla om jag kan ta bilen.. Menjag har inte fått tag på de än.. Har visserligen bara ringt en gång men de brukar alltid ringa tillbaka när de ser att jag har ringt... Kanske får chansa på att det itne blir kris ikväll och att jag kan hinna med sista tåget hem>.< Dumt igentligen men jag måste ju ha bil annars. Mormor och morfar måste ju också det! Visserligen har de två menjag vet itne om de vågar köra medden nu när det är så ovisst om det ska bli fint väder eller inte >.< ajja vi får se..

   Orkar inte skriva mer nu. Om jag tränar imon så kan jag nog göra det imon på förmiddagen^^

  pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0