Det är sådär.


   Fick svar från Em igår. Första på evigheter. Skcika svar p det.. men nuär det vänte tid igentydligen >.< Ska jobba sent idag.. fan fan fan jag kommer säkert vräka i mig massa mat på jobbet... ochdå menar jag onyttighetshelvetet som vi har så mycket av! Men inga nuggets!!!!! fuuk em jag får bara ont i magenju! Inga pajer heller! Inte bra inte bra.. bröd får det bli. No shake (Vilket jag har varit duktig med att hålla mig borta ifrån! ^^) zero läsk ska det vara. Ingen bulle, donut eller morotskaka! Bullen blir nog svårast då jag itne tycker om de andra så mycket längre... Inga pommes!!!FU!  Jag behöver verkligen.. ja vad behöver jag? Ripped caps!!! Som jag ska köpa imon! ^^ lovely med lön.. dock bara 8ooo där det mesta kommer gå åt till räkningar.. Men förhoppningsvis så blir det lite mer över än förra månaden^^

   måste åka till jobbet nu >.< fan skulle hellre vilja vara hemma ochstäda! Ser förjäfligt ut här just nu! Ochimon ska jag på yoga! Inet vart och tränat på aplänge nu :( Dock är jag lite nervös för jag har itne betalat för den här månaden då på ngt sätt har mitt autogiro till de makulerats!Nej det var itne jag ! Sjukt irriterandedå jag får betala dubbelt den här månaden (Bye bye 1oookr liksom!!) Men vi får se. Kanske kan prata med de om det på sats så att de kan fixa nytt! ^^

   kramr

Kommentarer
Postat av: Mysan

man kan inte kommentera ditt sista inlägg:S

aja. men duktigt med maten endå på jobbet!



OCH JAg ska verkligen pröva ripped caps, hur mycket kostar dem typ?

2009-03-26 @ 11:43:17
URL: http://thinftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0