today's a good day




   Det har det faktiskt varit! Jag har dragit på mig ngnt som gör så att jag har ont i halsen men annars har det vart en helt okej dag^^ Har haft backstapling, coop, linbana och kanot med barn (Nior, men härute så är alla under 17 = barn:P)  Jag åkte med en killkompis här ute och satte fast en flotte till absailingen han och en till har fixat. Så nu har man ngnstans att landa på :P

(För er som itne vet vad absailing är så är det när man firar sig själv ned för tex ett berg som i det här fallet!)
=




Mat =

   Frukost-Flingor
   Lunch- potatissallad
   Sen middag - Lite potatissallad blandat med majs och pasta
   extra - 2 zoo klubbor, en hel del kaffe, börjat på chips påsen, en liten choklad kakas rad på tre och en havreglass med jordgubbsmak.

  
Nu om min kill kompis bara skulle kunna gå och duscha så kanske vi ska se på film! Skulle vara riktigt skönt att avsluta den här dan med det^^


   Ballerina special!



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Sådär, är på halvtaskigt humör, tjaffsat lite med familjen :P Själv då?(:

Hur många dagar jag har kvar i skolan? Inga :D har bara brännbollsturnering, avslutningsmiddag osv kvar, sen tar jag studenten wii :D



Kramar!

2009-06-05 @ 21:38:11
URL: http://enkladdigtejp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0