Thea Calling

z96529910.jpg picture by fatekillskate

   
   Jag mår fortf grymt bra men jag är ganska så rejält trött.. Varje kväll säger jag till mig själv att jag ska gå och lägg amig tidigare och varje kväll slutar det med att jag somnar klockan 23-00 ändå >.< fan det är liksom för goa människor här som man inte vill sluta umgås med...

   Igår dock så var ajg uppe lite extra för att trösta en kille här. Den snygga/charmiga sjuttonåringen fick ett samtal igår om att en kompis till honom hade dött. Han var riktigt upprörd, men det var inte bara det som bubbla fram utan allt. Han hade blivit av med flera under två år och inte kunnat gråta. Vilket han gjorde igår. Det var riktigt jobbigt att se honom så upprörd :(
   Från det ena till det andra så verkar det som han stöter gansk hårt på mig. Eller så är det bara så han är för jag vet att han har vart (hånglat) med två andra redan här, som också är mer i hans ålder >.< Men oh my god vad jag är sugen på att gosa med honom, även fast han är fyra år yngre >.< shit shit shit vad ska jag göra>.< Jag flörtar ju med röd totten också (Yes ni hörde rätt, jag flörtar. Jag har typ börjat inse hur man gör nu liksom :P) Borde köra på rödtotten då vi är mer i samma ålder (Han är riktigt söt också) för det är ju ngt som stör mig med åldern liksom>.< han går ju i tvåan på gymnasiet! Eller vänta lite... går han i ettan? shit han gick nog precis ut ettan! holy crap!
  
Okej. Röd tott, Röd tott, Röd tott, Röd tott, Röd tott, Röd tott, Röd tott, Röd tott, 
  
Han är lite goofy men sweet liksom.. Vem har sagt att han inte är bra på att mysa då liksom! ^^

   Maten går lika dant, jag tänker på det fortf. Vetatt det är liksom nyttig husmans kost men gillar det ändå inte.. jag käner mig så äckligt mätt nu tex... Ost är jag mer än vad jag boprde liksom.. Sen visst, jag är ute och rör mig en held del hela tiden. Går ju typ över hela området (vilket inte är litet >.<) nu måste man dessutom gå en bit för att bara kunna kissa liksom, då vårt vatten har försvunnit. (Pumpen har dött>.<) Nej Thea! Mer dryck, mindre mat! Usch, jag spyr bara känns det som då allt sitter i halsen. Men ändå inte... Visserligen tur då att jag inte kan köpa ngt godis då jag inte har ngra kontanter. Dåligt att jag kan koden till kiosken och kan sno pengar istället >.<

   Det får avsluta idag. Hör av mig så gott jag kan! ^^

   puss


Kommentarer
Postat av: Ebba

:( vad tråkigt, ush vad jobbigt!



Hehe, jo detta med att flörta... skitbra! :D Jag önskar jag vågade göra det, jag tror att man mår mkt bättre o får bättre självförtroende av att vardagsflörta lite... stirrar man bara ned i marken o känenr sig fulast o sämst i hela världen så blir ju det ens verklighet...



hinner inte skriva, ta hand om dig puss!!!

2009-06-26 @ 08:09:12
URL: http://thelittlethings.blogg.se/
Postat av: Raspberrysmile

jag säger också till mig själv o lägga mig tidigare men somnar inte förrän 2 på natten typ :(.

Svar: jaså :D? fyfan va bra! vilket är ditt favoritställe på jorden då? (jag är retarded). det går rätt bra för mig, allt går som jag vill att det ska gå nu :D

2009-06-29 @ 00:17:40
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0