once again over and over agian..


   Jag och den rödhåriga kille har "fått ihop det" kan man väll säga. Det känns både bra och inte bra för nu tar ju mina nojor över... "Vill han fortf vara med mig?" " Vad tycker han om mig igentligen?" " Tyckte han det var illa att vi hade sex första gången vi börja mysa på riktigt?" Många tankar som flyger runt och jag och min förbannade hjärna ska ju över analysera allt också>.< Sen den natten har vi ionte precis haft det så jätte mysigt igen, vi har typ inte hunnit och.. ja ja vet inte.. det är väll jag som börja tänka det värsta om mig själv igen.. som vanligt det är sjukt jobbigt... Jag kommer ju knappt få se honom igen dessutom, han åker på hajk nu i fyra dagar och sen så är han ledig i två dagar och sen åker han hem... fan jag vill nässtan börja tjuta bara jhag tänker på det. Jag vill ha honom här den sista stunden och få känna lite kärlek, ngt som ajg typ aldrig får hemma :(

   Den yngre killen vill jag inte längre, han är fortf ganska på men jag ser det mer som kompis och han är  för barnslig för mig >:<

Kommentarer
Postat av: Ebba

Oj där ser man vad sommarvärmen kan göra ;P



Asså... egentligen, skitsamma vad han tycker? Så länge du inte vill ha ett förhållande med honom utan det bara var en flört, så får han väl vara en mansgris och tänka vad han vill om att du var "lätt". Han var ju lika lätt han!



Problematisera det inte så mycket! :)



Hoppas du mår bra tjejen, och att alla nojor lägger sig. Jag menar, han skulle ju knappast haft sex med dig om du inte var skitsnygg, eller hur :)



måste lägga mig nu, ska upp tidigt i morgon! puss!!

2009-06-29 @ 23:44:52
URL: http://thelittlethings.blogg.se/
Postat av: -Moi

se om du kan få hans nummer eller mail eller så då kanske ni kan hålla kontakten :)?

Svar: jo jag vt det är skitjobbigt. jag brukar dricka mycket vatten och äta lite frukt under dagen. då får jag tillräckligt med energi. och sedan äter jag nåt litet till middag. det brukar räcka för mig

2009-07-02 @ 19:48:00
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: Ebba

Sötnos vart håller du hus? Hör av dig så jag vet att du mår bra! <3

2009-07-03 @ 09:57:51
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0