Make my day




   Det har vart en riktigt skön dag i dag. Mycket bättre humör också^^  jag gick en kvart för att komma till föärjan, det var ju dö varmt ute!!!Önska jag kunde ha gått i bikini istället för shorts och tshirt liksom >.< Dessutom glömde jag mina solglasögon och vatten flaska.. Sjuk irriterande!!! Men löste det när jag kom in till stan och köpte ett par billiga ögon...

   En sak ajg inte berätta igår var at jag snodde pengar.. :( Fan fan fan. Jag gillar det inte alls och jag känner på mig själv att det är ngt jag skulle kunna göra igen. Det finns ingen koll på kiosken här ute liksom så de tär typ ingen som märker om man tar femhundra som ajg gjorde :( Fan jag gillar det verklilgen inte i huvud taget. Men det är så svårt att inte göra det på ngt sjukt sätt... Jag behöver ju det där och det där! Och jag kommer inte kunna köpa det för mina egna pengar.. Och jag behöver ju en ny bok! fan fan fan... Det är mitt fel att ajg blir så här du m i huvudet... Mina handlignar är ju inte de bästa precis.

   Sluta tänka nedåt! Tänk possetivt! Inte för att jag kan göra det om maten idag.. Jag har inte ätit ngn bra måltid precis i dag. Förutom salladen jag åt med en kompis. Annars har det blivit två pinnglassar, en pringles... Det måste vara mer? fuuk det är tillräckligt >.< Vill bara spy upp det! Dock har jag hittat ett jätte gott vatten med smak! Bonaqua har kommit med ett vatten med äpple smak utan kolsyra! Helt okej^^ Dock råka jag köpa en som var lätt kolsyrad, men den var helt okej också! ^^

   Jag har kännt mig ganska insnöad på Lily Allen. För det första så är hon en otroligt söt tjej! För det andra så gör hon sjukt skön musik med otroligt bra texter! Hon säger saker rakt ut liksom^^ Min huvud spelar up Not Fair i huvudet hela tiden^^ like it alot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0