Hej!


  Är ute på lägret nu och mår jätte bra^^ Lite trött men mitt humör är så glatt det bara kan bli^^ jag vill nästan aldrig åka hem^^ Inga riktigt snygga killar i år, finns en fin liten rödtott men jag vet inte om han har flickvänn. Funderar åp att skaffa mys med honom iaf ;P Yall know I need it badly!

   Jag kör ju som instruktör och det kan vara ganska mycket men samtidigt lite. Jag kör ju mer seriösa grejor än vad kanske en stugledare gör så jag psykar ju upp mig för mycket, så som jag brukar göra >.< Dock så vet ledar staben att jag har "mindre energi"  som jag har sagt till de >.< Bara ledningsgruppen och en annan tjej vet om att jag går på antidepressiva också..
   Det är sjukt bra människor och jag känner mig verkligen välkommen här, visst det finns ju alltid rötägg vart man än går och här finns det iaf två... DE GÅR MIG PÅ NERVERNA!! Gnäll, gnäll, gnäll! Jag orkar verkligem inte det... Ena tjejen har dessutom inget sense för änr hon ska prata med en. Om jag pratar med ngn om ngt så kan hon bara svbryta tvärt och fråga tex vad jag läser för bok>.< Men det går nog bra.. Måste bara stå ut med en tjej när jag sover dock.. Vi delar rum >.<
  Dock är huvudsaken att jag mår bättre nu! Jag äter faktiskt hyfsat bra, vill ju alltid att jag ska äta mindre, men det är husmanskost och jag tar bara en tallrik varje gång! ¨^^I år har de hellre inte varma mackor på kvällarna som man kan trycka i sig! ^^ Båda skit bra och ganska dåligt. Bra för att jag inte trycker i mig fem per kvä'll med massa ost i och dåligt för att ledarna verkar inte hänga där lika mycket längre>.<

   En av ungdomarna på ena lägret är dessutom värsta thinspon! Inte att han är snygg (Där har vi en av de yngsta ledarna istället ;P) utan för att han är så himla smal!! Ni vet sådär grymt smal som man själv önska man kunde bli. Med andra ord han är en ana kille!! Inte för att han itne äter men han ser ut som att han inte gör det, är emo och umgås typ med bara tjejor ;P

   Idag har jag lyckats bränna mig BIG TIME. Men ganska skönt för att det är ju så grymt bra väder^^

   Jag vill också rekomendera tre böcker som jag läser/läst. Det är en sorts serie på engelska och har vampyr tema :P De heter Marked, Betrayed och Chosen. Grymt bra serie att ha nu när man har sommarlov. Finns även en fyra och femma Vet dock ionte om de finns i sverige (Ingen av de har jag lyckats hitta på svenska heller....) De heter Untamed och Hunted 
 
   Jag ska försöka skriva lite oftare, har inte haft tid nu bara och jag vill inte att ngn ska se den här bloggen. Då det är en allmän dator så finns det få tillfällen som detta går >.< men jag ska göra mitt bästa!!!
 puss

Kommentarer
Postat av: Ebba

Är den rödhåriga killen en liten elev...? Då kanske du borde hålla tassarna borta?



Toast är typ jävulens påhitt. Så stört sjukt goda... Omöjligt att motstå!! :/



Försök att tänka positivt, umgås med dem du gillar och ta ett djupt andetag och försök bara ignorera de 2 irriterande tjejerna. Tänk att de inte ska få förstöra ditt humör, och du är den bättre människan som kan ha överseende med deras dåliga beteende. Jag vet, svårt i just den situationen, men försök!



ta hand om dig och hör av dig så ofta du kan där. Har du internet eller måste du åka ngn annanstans för det?



Jo, jag har hamnat i en svacka igen :/ Jag tror det är stressen över att betygen ska avslöjas denna vecka. Får jag IG så dör jag, jag skulle inte kunna klara skammen. Helt seriöst så skulle jag överväga självmord för att slippa erkänna det för min familj. SÅ pass illa är det. :| För jag har verkligen kämpat och ansträngt mig, gjort mitt bästa, så räcker det inte till bekräftar det att jag är en korkad jävla äcklig loser... Och det klarar jag inte.

2009-06-23 @ 22:13:59
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0