dag

flat

   Två "fullkornsmackor" (salsasås, sourcreame sås, tastysås,lök, sallad, tomat och ost) en donut, och pannkakor på två ägg,mjölv, lättmjölk och vatten (gammla ägg tror jag dessutom>.<) ochtvå plattbröd rullar med smör. Just nu har jag en klump i magen efter pannkakorna>.<


   ochdär spydde jag.


Kunde inte hjälpa det. Hade en stor klump i magen som vandrade upp längst min hals tills det inte gick längre. Självklart så får jag inte upp mycket. Jag ärsämst på det... Klumpen är inte borta men mindre plus att jaghar onti halsen. Får skylla mig själv såklart...

   NU ska jag slänga resten av pannkakorna och säga gonatt till Jo ochsen gå och lägga mig. Känns som att mer vill upp men det kommer inte att funka..

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det här är dumt att säga egentligen, men klumpen är ju för att det är sådan mat som blir en "deg", och när man försöker kräkas är degen för stor för att kunna komma upp. Så "om" man "måste" kräkas ska man bara göra det efter "flytande" saker, typ glass eller yoghurt... Annars riskerar man att få blödande hals, spruckna blodkärl i ögonen, riva upp sår i svalget och halsen pga att man så gärna vill kräkas men inte kan och grips av panik för inget kommer upp...



Killar alltså. Ja här har många killar läst the Game, och tror att man ska "spela" för att få en tjej. Visserligen olika kille till kille så klart, ifall de vill ha ett one night stand eller en flickvän. Men att man ska låtsas ointresserad el ragga på tjejkompisen och dissa den man vill ha, för att få henne att börja jaga är ju typ huvudregeln... Dumt, tycker jag iaf... Mkt därför jag inte skulle palla att bli singel igen... Har dessutom hört talas om killar som slår vad eller spelar om tjejer, har tävlingar om vem som ligger med flest eller får flest att bli kära i dem :S



Nej, jag vill bli stark nog att våga göra slut, och vara singel ett par år. Investera kraft och tid i mig själv. Läka själen. Och sedan hitta en bra kille som är perfekt och som jag vill få barn ihop med och gifta mig med (och som självklart vill detsamma hehe.



Bra träningsskor är ju så jävla dyra, så hoppas du bara glömde dem! Ta hand om dig, puss!

2009-06-18 @ 07:25:53
URL: http://thelittlethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0