tod


   Jag gjorde mig en glass när jag sluta men jag slängde den!!! Nu sitter jag här med en skål jordgubbar istället^^ Känns sjukt nice och ajg är glad över mig själv att jag stod emot glassen idag^^ Dockså körde jag på det ändå senare när jag köpte kul glass på stationen.. Nu har jag massa jordgubbar hemma så jag hoppas att jagkanhålla mig imorgon tillsjagkommer hem och käkar jordgubbaristället hoppas jag^^

   ätit idag:

   Yalla yalla yoghurt
  
Halv morotskaka
   tre morots påsar med tre (halva) dipsåser
   en glass i bägare med tre kulor
   två skålar jordgubbar med lättmjölk och socker.

  
Det känns nice ändå! ^^ Jag är på bra humör och har ändå fått i mig ganska lite! glassen var väll onödig som fan men så sjukt god, ngt som ajg nog aldrig kommer kunna vara utan.. Får göra det bästa av situationen liksom...



Kommentarer
Postat av: cupcake

sv: angesten suger helt enkelt balle...



duktigt gjort m,ed glassen! den kontrollen vill jag fa tillbaka!

2009-07-21 @ 02:46:09
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0